Beantwoord

Geen mail met link ontvangen bij aanmaken account voor 4g thuis:


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik heb een 4g-router voor thuis geinstalleerd en probeer nu een account aan te maken.
Ik krijg de melding dat er een link verstuurd is naar het mail-adres dat bekend is. Echter krijg ik vervolgens geen mail. Ook in Spam gekeken en zowel gisteren als vandaag geprobeerd
icon

Beste antwoord door tmoesel 12 november 2018, 21:21

http://192.168.8.1
en dan rechtsboven zie je aan envelopje of er een SMS is.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Het zou best kunnen dat dit proces niet goed werkt zoals er bericht wordt en dat je de URL moet zoeken in een SMS gestuurd aan het 097 nummer behorend bij het 4GvT abo. Dat is n.l. de standaard methode voor koppeling van een mobiele subscriptie aan een beheeraccount. Dus even inloggen op je 4Gmodemrouter.
De sim-kaart van het 097 nummer zit in de router. Daar kun je toch geen SMS naar sturen ?
Ik lees dat ik het beste kan inloggen op mijn 4Gmodemrouter. Hoe doe ik dat ? Moet ik hiervoor via een tablet of smartphone verbonden zijn met de wifi van de router en dan het ip adres in een browser intypen ?
Reputatie 5
Badge +7
http://192.168.8.1
en dan rechtsboven zie je aan envelopje of er een SMS is.
Ok, dat ga ik proberen. Dank hiervoor !

Reageer