Vraag

Geen verbinding, zowel met als zonder buitenantenne

• 8 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

Vorige week 4 gvt M pakket ontvangen en geïnstalleerd.
Nu blijft het klepje waarachter de simkaart gestoken mort worden niet dichtzitten. Tijdelijk opgelost met plakband.

Ik heb enkel een rood rondje op het modem, dit houdt in : geen netwerk of geen sim aanwezig. Dit terwijl de buitenantenne is aangesloten.

Ook zonder buitenantenne heb ik NERGENS ontvangst.
Graag een oplossing

5 reacties

Vorige week 4 gvt M pakket ontvangen en geïnstalleerd.
Nu blijft het klepje waarachter de simkaart gestoken mort worden niet dichtzitten. Tijdelijk opgelost met plakband.

Ik heb enkel een rood rondje op het modem, dit houdt in : geen netwerk of geen sim aanwezig. Dit terwijl de buitenantenne is aangesloten.

Ook zonder buitenantenne heb ik NERGENS ontvangst.
Graag een oplossing

Ik denk dat het plakbandje niet gaat helpen en de simkaarthouder defect is. De modem ziet geen simkaart vermoed ik. Wat zegt de status als je naar http://192.168.8.1 gaat?
Bedankt voor de reactie, dat is mijn idee ook. status is disconnected - sim not detected. Het lijkt op een modem wat kapot geleverd is helaas
Reputatie 5
Badge +11
Hi Mackaij,

Zoals besproken per e-mail op 8 oktober is de procedure voor omruiling van je modem opgestart. Heb je het nieuwe modem inmiddels mogen ontvangen?

Ik ben benieuwd! 🙂
Hij komt morgen binnen, ben benieuwd!
Zojuist in werking gezet, bedankt voor de service. Zoals met de servicedeskmedewerker besproken zie ik de credit voor dubbele rembourskosten graag terug op de factuur

Gr

Jamie

Reageer