Beantwoord

Huawei E5186s-22a

• 29 april 2017
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Hallo,
Zit er op de Huawei E5186s-22a een RJ11 poort?
icon

Beste antwoord door HugoB 29 april 2017, 16:52

Ja, 2 stuks. Je zou ermee moeten kunnen bellen. Of je zelf een SIP provider kunt configureren, of dat dit een door de provider geleverde dienst zou moeten zijn, dat weet ik niet zeker. Maar ik gok dat het eerste wel mogelijk moet zijn, aangezien er in Nederland geen enkele provider is die dat levert over 4G.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +5
Ja, 2 stuks. Je zou ermee moeten kunnen bellen. Of je zelf een SIP provider kunt configureren, of dat dit een door de provider geleverde dienst zou moeten zijn, dat weet ik niet zeker. Maar ik gok dat het eerste wel mogelijk moet zijn, aangezien er in Nederland geen enkele provider is die dat levert over 4G.
Hugo B bedankt voor het antwoord.
Door Tmobile wordt een 097 simkaart geleverd. Het is de vraag of je met een rechtstreeks aangesloten Gigaset voipcentrale kunt bellen, heeft iemand daar misschien ervaring mee? Nu doe ik dat ook middels de vaste internet verbinding.
Normaal zou ik kiezen voor "Tmobile thuis" maar omdat de internetverbinding te slecht is wil Tmobile dat niet leveren. Vandaar de evt. keuze voor "4G voor thuis".
Dom, dom, dom, heb een mb verdeler. Dat blijkt een 097 nummer te zijn en deze werkt met sip.
Met dat 097 nummer ben je echter niet telefonisch bereikbaar. Blijft over een Go abonnement hoewel die er niet echt voor bedoeld is.

Reageer