Beantwoord

Huawei E5186S

• 31 januari 2019
  • 4 reacties
  • 4262 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb ingelogd via mijn 4G Netwerk van T-Mobile met het Huawei modum E5186S, vervolgens kreeg ik onderstaande melding tijdens het downloaden van een document.

Sorry, but access from this network is blocked due to abuse.

If you are using a proxy or VPN service, please log in again using your standard internet connection to continue downloading, thank you.
Blocked Service:
IP: mijn IP adres
ASN: een 5 cijferige nummer
Company: T-mobile Netherlands bv.
Service: Sorry, but this feature is not available on your mobile device

Heeft iemand hier ervaring mee en een mogelijke oplossing zodat ik het document kan downloaden en kan openen.
icon

Beste antwoord door eric_2 31 januari 2019, 11:41

De site waar het document gehost staat heeft dus een black/white list. Kun je dit eens proberen met een wifispot op je telefoon te downloaden? Dan weet je of het een specifiek IP adres is wat ze blokkeren (nu van jouw 4G voor thuis) of dat het een meer generieke blokkade is van die website voor misschien wel NL IP adressen of iets dergelijks.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
De site waar het document gehost staat heeft dus een black/white list. Kun je dit eens proberen met een wifispot op je telefoon te downloaden? Dan weet je of het een specifiek IP adres is wat ze blokkeren (nu van jouw 4G voor thuis) of dat het een meer generieke blokkade is van die website voor misschien wel NL IP adressen of iets dergelijks.
De desktop comp. die ik gebruik is bekabelt aangesloten op een T-Moble Unlimite data 4G netwerk.
(vanwege geen coax of glasvezel op deze locatie)
Wanneer ik het document op een andere locatie download met een "normaal" internet verbinding heb ik geen probleem.
Reputatie 3
Badge +2
Ja, maar het is dus een blokade van die website. Je kunt proberen met een wifi hotspot alsnog het document te kunnen downloaden, dan heb je een ander IP adres. Mocht dat ook niet werken, dan zal toch de website beheerder moeten aangeven wat voor black/whitelist zij hanteren waarom je dit nu niet kan downloaden.
Ik zal vanavond eens proberen met en laptop via een wifi hotspot met mijn mobiel

Reageer