Beantwoord

Huawei modem, hoe log ik in?

• 31 maart 2017
  • 6 reacties
  • 762 Bekeken

Standaard user name en password (admin/admin) accepteert mijn modem niet. Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Milan_ 31 maart 2017, 09:46

Hi,

Wat goed dat je dit laat weten op het forum! Je kunt inloggen op je modem met gebruikersnaam: user en wachtwoord: user*.

Het kan zijn dat er op het modem een alternatief gebruikersnaam en wachtwoord staat.

Kind Regards,
Bekijk origineel

6 reacties

Hi,

Wat goed dat je dit laat weten op het forum! Je kunt inloggen op je modem met gebruikersnaam: user en wachtwoord: user*.

Het kan zijn dat er op het modem een alternatief gebruikersnaam en wachtwoord staat.

Kind Regards,
Reputatie 6
Badge +17
Hey RVRWX,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf om je hier te zien.

Ik zie dat Milan al erg behulpzaam is geweest en je van een reactie heeft voorzien. Bedankt daarvoor! Ben je verder gekomen met behulp van zijn reactie?

Laat ons weten of het is gelukt, anders helpen we je natuurlijk graag verder. 🙂
user en user* geprobeerd, maar het werkt niet. Nog suggesties? Thx.
Hoi RVRWX.

Zou je user zonder sterretje in willen voeren en kijken of 'ie 't dan wel doet? Of het met of zonder hoofdletter U moet, weet ik niet zeker, maar dat kun je wel uittesten. (Eerst beide met hoofdletter, dan beide zonder hoofdletter, of andersom.)
Niet gelukt !
Badge +2
@RVRWX

Wat raar is dat. Misschien kun je het modem een reset geven en nogmaals admin, admin of user,user proberen?

Reageer