Beantwoord

inloggegevens online instellingen router vergeten

• 21 september 2018
  • 1 reactie
  • 3190 Bekeken

Door het invullen van je ip adres kom je in de omgeving waar je instellingen van je router kan wijzigen, de werking van de router kan checken enzovoort. De normale inloggegevens hiervan zijn admin admin. Echter heb ik die van mij (blijkbaar) aangepast en kan ik deze niet meer voor de geest halen. Er is ook nergens een mogelijkheid om deze gegevens te resetten. Helaas wist de klantenservice ook niet hoe dit te doen dus vandaar mijn vraag hier. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 september 2018, 14:31

Hi Dorian,

Ik denk graag met je mee. Van welke router maak jij gebruik? Als je type 5186 hebt dan kan dat admin admin zijn inderdaad. Als je de b618s hebt dan staat het onder het modem (device password). Je kan in dit geval het bij beide resetten door de resetknop langer dan 8 seconden in te drukken. Daarna moet je het modem opnieuw configureren.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dorian,

Ik denk graag met je mee. Van welke router maak jij gebruik? Als je type 5186 hebt dan kan dat admin admin zijn inderdaad. Als je de b618s hebt dan staat het onder het modem (device password). Je kan in dit geval het bij beide resetten door de resetknop langer dan 8 seconden in te drukken. Daarna moet je het modem opnieuw configureren.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer