Beantwoord

Installatie antenne 4G voor thuis

• 4 februari 2017
  • 2 reacties
  • 346 Bekeken

Op 31 augustus 2016 heb ik mijn pakket voor 4G voor thuis geleverd gekregen, met buitenantenne. Deze antenne zou door T mobile gratis geïnstalleerd worden, maar er was nog geen installatie service beschikbaar. Nu5 maanden later is deze nog steeds niet geïnstalleerd, kunt u aangeven wanner dit gaat gebeuren.
icon

Beste antwoord door Sam- 13 februari 2017, 10:06

Hallo Bart,

Sorry voor mijn veel te late reactie!

Ik heb meteen contact opgenomen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. De monteurs nemen binnen 5 werkdagen contact met je op om een buitenantenne te plaatsen bij jou. Hier hoef je verder niets meer voor te doen!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Bart,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Dit lijkt me een gevalletje voor de technische dienst die T-Mobile even zou moeten aanspreken. Een moderator moet dit even voor je oppakken en doorsturen zodat ze een afspraak met je kunnen maken. 5 Maanden is natuurlijk wel heel lang wachten, wat ik overigens van T-Mobile niet ken.

Gezien het weekend kan het dus even duren dat iemand van T-Mobile moderatoren antwoord geeft. Daarom graag even geduld, kan 24/48 uur duren. Maar ze zullen je topic zeker oppakken.

Toch nog een fijn weekend gewenst.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Bart,

Sorry voor mijn veel te late reactie!

Ik heb meteen contact opgenomen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. De monteurs nemen binnen 5 werkdagen contact met je op om een buitenantenne te plaatsen bij jou. Hier hoef je verder niets meer voor te doen!

Reageer