Installatie buitenantenne

Reputatie 1
Vandaag alles binnengekregen en hier op de camping werkt het inmiddels ook al redelijk goed.
Ik heb verbinding en internet.
Nu nog de vraag van wie krijg ik te horen wanneer de buitenantenne geinstalleerd gaat worden ?
Antenne is dus wel al meegeleverd.

19 reacties

Reputatie 1
Ik heb op het modem 3 streepjes en ook 3 streepjes als ik inlog in het modem, is dat voldoende ?
Reputatie 1
De afgelopen nacht aan het downloaden geweest en ik haal slechts 2 MB
Reputatie 4
Hoi Wiecher,

Goed om te horen dat je het pakket binnen hebt gekregen! :)

Ben je inmiddels al benaderd door onze installatiepartner Guidion om een afspraak te maken voor de installatie? Als dat niet het geval is dan kan je contact opnemen met Guidion om zo snel mogelijk een afspraak in te plannen. Je kunt bellen naar 088 - 2000 104 of mailen naar guidion@t-mobile.net met vermelding van jouw naam, postcode + huisnummer voor de installatie van de buitenantenne.

Kom je er niet uit of heb je meer vragen, dan horen wij het graag van je!
Reputatie 1
Net gebeld maar ik stond nog niet aangemeld door jullie (T mobile)
Als het goed is wordt ik vanavond weer gebeld om er dan uit te komen.
Het gaat allemaal wel omslachtig zo hoor, ik dacht dat alles geregeld zou worden door T-mobile.
Voor dik 250 euro zou ik dat ook mogen verwachten dacht ik.
Reputatie 1
Ze hebben net gebeld en volgens hun hebben jullie nog geen groen licht gegeven naar Guidion.
Er gebeurd dus weer niets.
Valt me zwaar tegen voor dat bedrag dat het zo slecht geregeld is voor jullie klanten.
Reputatie 4
Hoi Wiecher,

Goed dat je het aankaart!

Ik heb meteen contact opgenomen met Guidion om te vragen wat er aan de hand is. Zodra ik meer weet zal ik dat meteen aan je doorgeven. Ik ga mijn best doen om dit voor je op te lossen. Je hebt inderdaad veel geld betaald en dat vergeten wij zeker niet.
Reputatie 1
Ik wacht het wel weer af dan.
Reputatie 1
De rekeningen sturen en de 255 € voor het pakketje lukt blijkbaar allemaal wel snel.
De eerste rekening van 39,99 is inmiddels ook al binnen.
Nu de juiste service nog en misschien krijg ik dan een blij gezicht.
Reputatie 6
Badge +11
@Wiecher
Ga er maar vanuit dat niemand (in naam) van TMO-NL je buitenanntenne komt bevestiging aan muur o.i.d. binnen een maand na aanvang van het 4GvT abbo. De subcontracter krijgt o.a. simpelweg geen mensen daartoe bereidt. Ik heb die ervaring en anderen ook, gezien de berichten op dit forum.

Als je wacht totdat je eerste maand voorbij is, is de 255 euro permanent en weet je nog niet of je met modem+buitenantenne op jouw locatie voor jouw acceptabele internetervaring hebt. Dit forum heeft inmiddels meer dan voldoende info m.b.t. 4G ontvangst, masten, kaarten etc. Gewoon uitzoeken waar masten staan en dan met buitenantenne in plastic zak met tape aan hoge stok o.i.d. de resultaten van LTEwatchH gadeslaan. Anders kun je het zaakje beter terugsturen, dat scheelt een hoop fustratie en berichten op dit forum.

4GvT van TMO-NL is maandelijks opzegbaar en hetzelfde van de concurrent is jaarcontract en is bovendien voor jouw niet verkrijgbaar op je locatie.
Reputatie 1
Ik heb het recht om te krijgen waarvoor ik heb betaald en daar zal ik Tmo aanhouden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wiecher,

Mijn collega Müberra heeft dit doorgezet en zodra zij meer weet zal zij het je laten weten. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Ik ga er ook vanuit dat mijn maand bedenktijd en probeertijd pas ingaat als alles geinstalleerd is, want morgen 8 mei 2017 is het alweer een week later zonder dat Tmo er ook maar iets aan gedaan heeft om me te helpen met de betaalde service.
Reputatie 4
Hoi Wiecher,

Ik heb reactie gehad van Guidion en de afspraak is gepland voor vandaag om 16.15. Hebben ze ook al contact met jou gehad? Nu kan in elk geval de buitenantenne worden geïnstalleerd en kan je optimaal gebruik maken van 4G voor Thuis!

Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum. 🙂
Reputatie 1
Hoi Muberra

Ja ze hebben gisteren contact opgenomen en een afspraak gemaakt voor vandaag 16.15 uur.
Ik laat het nog wel even weten of het allemaal naar behoren werkt.
Reputatie 1
Zo dan nu het resultaat waar ik goed tevreden mee ben (als dit zo blijft)
Goed geholpen door een Guidion medewerker.
Uiteindelijk dus een prima resultaat voor een camping midden in het bosrijk gebied in Vierhouten.
Reputatie 4
Hoi Wiecher,

Fijn dat alles goed werkt en dat je tevreden bent! :D

Ik wens je veel plezier met jouw 4G voor Thuis.

Mocht je meer vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum!
Ik heb nu inmiddels 2 keer contact gehad met Tmobile en 1 x met Gideon, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk stelt Tmobile voor om het hier op het forum te vragen???
Te gek voor woorden dus. Ik heb sinds een maand 4G voor in het buitengebied en heb de buitenantenne ook al een maand in huis. Ik ben nog steeds niet gebeld voor een afspraak om deze te komen installeren. Gideon vertelt dat ze eerst een aanmelding van Tmobile moeten krijgen en dan bellen ze mij voor een afspraak. Tmobile zegt dit nooit te doen en dat ik zelf moet bellen voor een afspraak?? Vandaar ik nu hier terecht kom.
Wat nu??
Reputatie 6
Badge +11
Ik zou o.a. deze thread doorlezen:
https://forum.t-mobile.nl/installatie-andere-technische-vragen-480/faq-4g-voor-thuis-installatie-269793

Het heft (lees: installatie gereedschap) in eigen handen nemen en b.v. met speedtest kijken wat voor snelheid je haalt is nu het einige wat ik je als medeklant kan aanraden.

Verder hopen dat TMO-NL sales de kreet 'gratis monteur' weghaalt, als dat nog ergens staat op de aanmeldwebsite o.i.d. staat.
Reputatie 6
Badge +17
@Marjac60,

Mijn collega David heeft inmiddels in jouw topic gereageerd op jouw vraag. Had je dat al gezien? Ik wil je vragen om dezelfde vraag niet in meerdere topics te plaatsen. Dit is tegen de forumregels. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk. Wil je hier in het vervolg aan denken? Alvast bedankt! 🙂

Reageer