Beantwoord

Installatie buitenantenne

• 6 juni 2017
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Dag,

Op dit forum wordt vermeld dat bij de levering van het 4G voor Thuis pakket er een brief zit waarmee je een afspraak kunt maken met een monteur van Guidion. De monteur zal vervolgens de installatie van de buitenantenne regelen.

Deze brief heb ik niet ontvangen en hoe krijg ik nu geregeld dat er een monteur komt om de antenne aan te gaan sluiten?

Groet
icon

Beste antwoord door David 7 juni 2017, 15:23

Hey Oolbekkink,

Leuk dat je gekozen hebt voor 4G voor Thuis! :D

Het is natuurlijk wel jammer dat je geen brief hebt ontvangen over de installatie. Je kunt direct contact opnemen met Guidion via 088 2000 104 of t-mobile@guidion.net. Op die manier kun je gelijk een afspraak maken om een monteur langs te laten komen voor de installatie. Hopelijk lukt het zo wel spoedig!

Laat je ons weten of wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Chiel,

Dan moeten we die inderdaad nog verwerken! Ik hoopte dat dit al was gebeurd, maar dan gaat dit nog zeker gebeuren. Doorgaans gebeurt dit binnen 5 werkdagen, dus ik verwacht dat dit deze week nog gebeurt. Als dit maandag nog niet gebeurd is, trek dan even bij ons aan de bel! :)

Hopelijk wordt er alsnog gauw contact opgenomen en anders zien we jouw reactie graag tegemoet!
Dag David,

Dank voor je reactie. Maar Guidion geeft aan dat ze nog geen ticket van jullie ontvangen hebben. Kunnen jullie dit zsm regelen zodat ik een afspraak kan maken?

Dank
Chiel
Reputatie 7
Badge +20
Hey Oolbekkink,

Leuk dat je gekozen hebt voor 4G voor Thuis! :D

Het is natuurlijk wel jammer dat je geen brief hebt ontvangen over de installatie. Je kunt direct contact opnemen met Guidion via 088 2000 104 of t-mobile@guidion.net. Op die manier kun je gelijk een afspraak maken om een monteur langs te laten komen voor de installatie. Hopelijk lukt het zo wel spoedig!

Laat je ons weten of wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer