Beantwoord

Installatie buitenantenne

• 9 juni 2017
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Ik heb nu inmiddels 2 keer contact gehad met Tmobile en 1 x met Gideon, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk stelt Tmobile voor om het hier op het forum te vragen???
Te gek voor woorden dus. Ik heb sinds een maand 4G voor in het buitengebied en heb de buitenantenne ook al een maand in huis. Ik ben nog steeds niet gebeld voor een afspraak om deze te komen installeren. Gideon vertelt dat ze eerst een aanmelding van Tmobile moeten krijgen en dan bellen ze mij voor een afspraak. Tmobile zegt dit nooit te doen en dat ik zelf moet bellen voor een afspraak?? Vandaar ik nu hier terecht kom.
Wat nu??
icon

Beste antwoord door David 12 juni 2017, 09:43

Hoi Marja,

Sorry dat dit allemaal zo stroef verloopt, ik snap goed dat je daar gefrustreerd van raakt!

Normaliter zou er binnen 5 werkdagen contact opgenomen moeten worden door de monteur om de antenne te installeren. Dit had bij jou dus al lang en breed gebeurd moeten zijn, na een maand! Aangezien je zonder gegevens bent ingelogd, kan ik op het moment niet controleren wat er precies verkeerd gaat en hoe ik dit alsnog zo snel mogelijk voor je recht kan zetten. Kun je mij in een privébericht, via mijn profiel, jouw adresgegevens sturen en een terugbelnummer, mocht het nodig zijn om contact met je op te nemen? Dan ga ik er voor je achteraan!

Ik zie jouw bericht graag snel tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marja,

Sorry dat dit allemaal zo stroef verloopt, ik snap goed dat je daar gefrustreerd van raakt!

Normaliter zou er binnen 5 werkdagen contact opgenomen moeten worden door de monteur om de antenne te installeren. Dit had bij jou dus al lang en breed gebeurd moeten zijn, na een maand! Aangezien je zonder gegevens bent ingelogd, kan ik op het moment niet controleren wat er precies verkeerd gaat en hoe ik dit alsnog zo snel mogelijk voor je recht kan zetten. Kun je mij in een privébericht, via mijn profiel, jouw adresgegevens sturen en een terugbelnummer, mocht het nodig zijn om contact met je op te nemen? Dan ga ik er voor je achteraan!

Ik zie jouw bericht graag snel tegemoet! 🙂

Reageer