Beantwoord

Instellen portforwarding

• 1 november 2017
  • 7 reacties
  • 338 Bekeken

hoe kan ik een webserver langs mijn Tmobile modem sturen ?
icon

Beste antwoord door tmoesel 4 november 2017, 10:27

@Roorda
Je kan beter je focus houden in dit topic over DSLmodemrouter (HG659):
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/port-forwarding-op-de-huawei-hg659-283957

De link die Hajar aangeeft heeft betrekking op 4Gmodemrouter en dat is een kompleet andere interface en is voor jouw n.v.t.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Via portforwarding; Zoek op dit forum naar aanwijzingen met deze zoekterm voor jouw type modem of blader in de webconfiguratiepagina van je modem.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roorda,

Even een toevoeging op tmoesel's antwoord. In dit topic staat stapsgewijs uitgelegd hoe je portwarding kan instellen.

Laat je even weten of het lukt?
werkl niet. aangezien de modem zelf al een webserver is.., als ik mijn webadres intyp. poort 80, kom ik altijd standaard op de Router 's eigen ingebouwde website terehch.
, beide servers gebruiken poort 80, mijn webserver En de huei routerr.
Reputatie 6
Badge +11
@Roorda
Welk type modem is het?
Je zult wellicht remote acces voor de modem moeten uitzetten, dus dat de configuratie aleen maar vauiuit thuisLAN werkt. Verder is dit welliecht een hairpin NAT gebrek: succesvolle access op je weserverin je LAn werkt alleen maar vanaf een extern ander publiek IP adres da het publieke adress van je modem, dus testen b.v. met je smartphone met wifi uit.
HUAWEI Home GatewayHG659
volgens mij is het probleem dat de HUAWEI zelf al een webserver draait.
want als ik naar mijn router ga via lan. zie ik ook de pagina . dus die poort 80 wordt dus al door mijn router gebruikt
,
trouwens. hoe zet je remote access uit van mijn router dan ?
Reputatie 6
Badge +11
@Roorda
Je kan beter je focus houden in dit topic over DSLmodemrouter (HG659):
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/port-forwarding-op-de-huawei-hg659-283957

De link die Hajar aangeeft heeft betrekking op 4Gmodemrouter en dat is een kompleet andere interface en is voor jouw n.v.t.

Reageer