Beantwoord

MB aanvuller 4G voor Thuis

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedenavond,

Wij hebben thuis een 4G UMTS router waar een onbeperkt internet abonnement bij zit.

Soms is deze op en moeten wij via de app MB aanvullen maar omdat er geen netwerk/internet aanwezig is lukt dit in veel gevallen niet. Hoe kunnen we dit oplossen zodat dit wel gaat werken?
icon

Beste antwoord door David 2 februari 2019, 11:15

Hoi JvdV86,

Ik heb jouw username even aangepast, omdat dit het 097-nummer van jouw abonnement was.

Zou je kunnen aangeven hoe vaak dit ongeveer gebeurt? Ik zie in ons systeem wel terug dat er regelmatig een aanvuller wordt ingeschakeld en verbruikt. Houd er ook rekening mee dat je bij 80% verbruik van de aanvuller nog geen nieuwe kunt aanschaffen, dit kan pas na het volledig verbruiken van de bundel.

Wanneer het niet lukt, probeer je dan aan te vullen via de My T-Mobile App of via de website? Heb je ook al eens getest of het met de andere methode wel werkt als het met de ander niet lukt? Krijg je een foutmelding of wordt niet herkend dat de bundel volledig op is? Soms kan dit namelijk even duren, voordat het herkend wordt.

We zien jouw reactie graag tegemoet en hopelijk kunnen we achterhalen waar het door komt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi JvdV86,

Ik heb jouw username even aangepast, omdat dit het 097-nummer van jouw abonnement was.

Zou je kunnen aangeven hoe vaak dit ongeveer gebeurt? Ik zie in ons systeem wel terug dat er regelmatig een aanvuller wordt ingeschakeld en verbruikt. Houd er ook rekening mee dat je bij 80% verbruik van de aanvuller nog geen nieuwe kunt aanschaffen, dit kan pas na het volledig verbruiken van de bundel.

Wanneer het niet lukt, probeer je dan aan te vullen via de My T-Mobile App of via de website? Heb je ook al eens getest of het met de andere methode wel werkt als het met de ander niet lukt? Krijg je een foutmelding of wordt niet herkend dat de bundel volledig op is? Soms kan dit namelijk even duren, voordat het herkend wordt.

We zien jouw reactie graag tegemoet en hopelijk kunnen we achterhalen waar het door komt!
Goedemiddag David, dat is juist het probleem als het op is is er geen internet meer. We proberen het altijd via de my t-mobile en omdat er geen internet aanwezig is kunnen we niet op de website komen. En werkt het T-Mobile app niet meer goed.

Graag zien wij de oplossing te gemoed omdat we het vaak nodig hebben.

Alvast dank.
Reputatie 7
Badge +20
Hi JvdV86,

Kun je ons 3 voorbeelden met datum en tijdstip geven waarop dat gebeurt? Zou je ook een screenshot kunnen maken van de foutmelding die je krijgt? Dan kunnen wij dit laten onderzoeken door onze technische afdeling. We horen graag van je!

Reageer