Beantwoord

Meerdere apparaten aanmelden B618 LTE router niet mogelijk

Reputatie 2
Goedemiddag!

Vandaag een B618 LTE router ontvangen.
Nu wil ik meerdere apparaten aanmelden, maar dat lukt niet.

1 pc lukt, maar daarna bij elk ander apparaat zegt het apparaat wachtwoord onjuist.
B618 is aangesloten via wifi op 1 Windows pc. Maar een iPhone, Samsung galaxy en een andere Windows pc geeft hetzelfde probleem.

We hebben stekker eruit gehaald, een keer aan en uit gezet, gereset, wachtwoord gewijzigd. Maar niks helpt.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Nielsb 13 maart 2019, 14:27

T-mobile nogmaals gebeld en ik krijg een nieuw modem deze week.
Bedankt voor de goede service via het forum!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
T-mobile nogmaals gebeld en ik krijg een nieuw modem deze week.
Bedankt voor de goede service via het forum!
Reputatie 6
Badge +11
1 pc lukt, maar daarna bij elk ander apparaat zegt het apparaat wachtwoord onjuist.
B618 is aangesloten via wifi op 1 Windows pc. Maar een iPhone, Samsung galaxy en een andere Windows pc geeft hetzelfde probleem.

Sluit na een fabrieksreset van de B618 1 PC aan via een LAN kabel, niet via WiFi. Ik heb te vaak gezien dat via WiFi een soort wellicht kip/ei situatie ontstaat. Via LAN kabel heb je in eerste instantie maar met 1 login methode van doen, n.l. die op de homepage van de router op http://192.168.8.1

Als je dan het wachtwoord eerst wijzigt en opslaat en dan pas met WiFi aan de slag gaat, heb je geen of minder last van een vervelend euvel wat in die Huawei 4Gmodemrouters zit.

Reageer