Beantwoord

Modem 4G voor thuis

• 2 juli 2017
  • 2 reacties
  • 289 Bekeken

Ik denk erover om 4G voor thuis te nemen. Maar ik kom er net achter dat het modem Huawei E5186s-22a niet meer in productie is en vervangen wordt door het duurdere Huawei-b525s-23a. Welk modem gaat T-mobile bij dit abonnement leveren en voor welke prijs?
icon

Beste antwoord door David 3 juli 2017, 16:02

Hi Serafijn Lampion,

Goede vraag, maar wij hebben op het moment nog de Huawei E5186s-22a op voorraad. Of en wanneer we een andere modem gaan aanbieden is op dit moment nog niet duidelijk, maar het zal dan zeker op de website worden aangepast. Voor dit modem betaal je eenmalig €199,- en dan is deze ook direct voor jou.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, let us know! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Serafijn Lampion,

Goede vraag, maar wij hebben op het moment nog de Huawei E5186s-22a op voorraad. Of en wanneer we een andere modem gaan aanbieden is op dit moment nog niet duidelijk, maar het zal dan zeker op de website worden aangepast. Voor dit modem betaal je eenmalig €199,- en dan is deze ook direct voor jou.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, let us know! 🙂
Reputatie 6
Badge +11
@Serafijn Lampion
Hoe duur een 4gmodemrouter is hangt af van waar je hem koopt en wellicht je webbrowser cookies en land van waaruit je de bestelling doet. Op dit moment kan ik de E5186s-22a voor 140 euro en de B525s-23a voor 185 euro kopen. Maar ik heb ook 400 dollar voor de B525s-23a gezien.

Het probleem zit hem in het feit dat je gedwongen wordt om de Huawei E5186s-22a te nemen bij 4G voor Thuis abo. Ook al kan de E5186s-22a 4G+ volgens de datasheet, dat werkt in NL alleen bij KPN, Vodafone en Tele2, maar niet voor T-Mobile. De B525s-23a kan wel 4G+ op T-Mobile netwerk, maar ik heb verder geen verbeteringen qua router functionaliteit gezien in de datasheet.

Reageer