Beantwoord

Monteur en installatie antenne

• 14 maart 2017
  • 8 reacties
  • 308 Bekeken

Bij het bestellen van 4G voor Thuis heb ik aangegeven een antenne en een monteur aan huis te willen. Er is echter al meer dan een week geen contact opgenomen dus ondertussen heb ik zelf 4G voor Thuis al geinstalleerd. De antenne is ook niet nodig.
Daarom wil ik de antenne terugsturen en ook het geld van de antenne en voor de monteur terug ontvangen. Hoe kan ik dat regelen?

mvg,

Bert
icon

Beste antwoord door David 14 maart 2017, 16:42

Hoi Bert,

Excuses dat er geen monteur contact heeft opgenomen om je te helpen met de installatie en het plaatsen van de buitenantenne. Dat is erg slordig van het bedrijf dat de installaties uit moet voeren. Top dat je het in ieder geval zelf hebt weten te installeren!

Heb je de antenne al op verschillende locaties getest? Daar zou een monteur namelijk nog wel bij kunnen helpen om de optimale positie voor de antenne te vinden. Als je dit wilt, dan kunnen we even aangeven dat je al lang op een afspraak wacht en nog hulp nodig hebt bij de buitenantenne. Als je dit zou willen, laat het dan even weten!

Ik zie trouwens dat je ook zonder gegevens bent geregistreerd op het forum. Voor ons is dit een veiligheidscheck. Om in ons systeem jouw gegevens erbij te pakken hebben we dit dan ook nog nodig, anders kunnen we alleen algemene info verstrekken. Je kunt naar je eigen profiel gaan en dan kun je alsnog jouw klantnummer opslaan. Op deze manier kunnen wij jou ook met persoonlijke informatie verder helpen.

Laat je het ons weten als wij nog iets voor jou kunnen betekenen? 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bert,

Excuses dat er geen monteur contact heeft opgenomen om je te helpen met de installatie en het plaatsen van de buitenantenne. Dat is erg slordig van het bedrijf dat de installaties uit moet voeren. Top dat je het in ieder geval zelf hebt weten te installeren!

Heb je de antenne al op verschillende locaties getest? Daar zou een monteur namelijk nog wel bij kunnen helpen om de optimale positie voor de antenne te vinden. Als je dit wilt, dan kunnen we even aangeven dat je al lang op een afspraak wacht en nog hulp nodig hebt bij de buitenantenne. Als je dit zou willen, laat het dan even weten!

Ik zie trouwens dat je ook zonder gegevens bent geregistreerd op het forum. Voor ons is dit een veiligheidscheck. Om in ons systeem jouw gegevens erbij te pakken hebben we dit dan ook nog nodig, anders kunnen we alleen algemene info verstrekken. Je kunt naar je eigen profiel gaan en dan kun je alsnog jouw klantnummer opslaan. Op deze manier kunnen wij jou ook met persoonlijke informatie verder helpen.

Laat je het ons weten als wij nog iets voor jou kunnen betekenen? 🙂
Zoals aangegeven wil ik de antenne terugsturen en het geld van de antenne en de monteur terug ontvangen.
Graag ontvang ik de info hoe ik dit moet regelen.
Nogmaals, ik wil dus geen afspraak maken maar ik wil de antenne terug sturen en ook het geld terug ontvangen omdat ik zowel de antenne niet gebruik als dat ik geen gebruik heb gemaakt van de monteur.

In afwachting van uw info.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bert,

Dat is een duidelijke wens, dan ga ik dat voor je regelen! :)

Zou je mij via een privébericht jouw 097-nummer (van de 4G Voor Thuis aansluiting), adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan ga ik dit voor je regelen en de kosten vergoeden. Geef dan ook gelijk even aan of je dit verrekend wilt hebben met de komende factuur/facturen of teruggestort op jouw rekening. Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Goedemiddag,

Hier hetzelfde verhaal. Wel levering van spullen maar geen afspraak voor installie kunnen maken via mail of link die je wel zou krijgen van de leveringspartner zoals dat werd genoemd in een van de eerste mails:

Installatieafspraak maken

Zit de installatieservice bij je bestelling? Dan ontvang je na levering door AMP een e-mail van onze installatiepartner voor het maken van een aparte afspraak hiervoor. Gebruikmaken van deze service is niet verplicht.

Nou nee dus niks gehoord of gezien.

Ik wil hier wel gebruik van maken aangezien ik de modem nu in de kast heb staan maar deze via buitenantenne wil gaan gebruiken voor nog sneller verbinding hoop ik.

Maar dat kunnen hun testen en bekijken en regelen.

Dus zou u mij kunnen laten benaderen door deze partner om een afspraak te maken.

Alvast bedankt

Mvg,

Van Alphen
Reputatie 7
Badge +20
Hey 4GvoorThuisKlant,

Dat is erg slordig, sorry dat er nog geen contact met je is opgenomen om een afspraak in te plannen!

Ik zou dit graag zo snel mogelijk voor jou willen regelen, maar ik zie dat je bent ingelogd zonder gegevens. Op dit moment kan ik niet in ons systeem op zoek naar jouw gegevens, zodat ik deze door kan zetten naar de monteur. Je kunt via jouw forumprofiel jouw klantnummer toevoegen. Als dit gelukt is, kun je hier weer even een reactie achterlaten. Wij zullen dan zo snel mogelijk jouw vraag oppakken en het verzoek doorzetten, zodat jij zo snel mogelijk geholpen wordt!

Laat je ons weten als je het klantnummer toegevoegd hebt? We zien jouw bericht graag snel tegemoet! 🙂
Goedemorgen,

Heb het klantnummer toegevoegd in het account. :D

Mvg,

Van Alphen
Tevens nog een andere vraag wilde een T-Mobile Account aanmaken maar ontvang geen verificatiecode per mail.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hey van Alphen,

Ik heb even gekeken, maar herken dit niet als klantnummer. Het klantnummer is 1. gevolgd door 8 cijfers, dus bijvoorbeeld 1.12345678

In jouw geval staan er 6 cijfers, dus ik weet niet precies waar je deze gevonden had? Je kunt mij anders ook via een privébericht jouw naam, volledige adres en geboortedatum sturen. Dit kan via mijn profiel.

Soms kan dit even duren voor je deze e-mail hebt ontvangen. Anders zou ik ook even de spambox controleren, soms wil zo'n bericht daar wel eens belanden!

Ik hoor graag of het allemaal gelukt is! 🙂

Reageer