Beantwoord

Onder Ethernet status staat bij alles: Unknown

Hoi allemaal,

Ik had even geen internet verbinding, dus ben ik gaan kijken op de beheerpagina van mijn modem.
Tot mijn verbazing stond er bij alles onder ethernet status "unknown" dus ik dacht ik reset even mijn modem. Nu heb ik wel internet maar staat er nog steeds "unknown" (te zien op de afbeelding).
Ik vermeen te herinneren dat deze pagina toch echt wel gegevens aantoonde, maar ik kan het niet meer met zekerheid vaststellen. Komt dit "unknown" door mijn 4g voor thuis verbinding of is er iets mis met mijn modem?

Bij voorbaat dank

Met vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door tmoesel 25 augustus 2018, 18:06

Bij een Huawei E5186s-22a 4Gmodemrouter geleverd door T-Mobile NL is dit standaard zo. Misschien heb je een nieuwer type (welk?), daar is dat dus ook zo. Wat betreft LAN/ethernet is ook niet alles geimplementeerd, b.v. poort4 als WAN werkt gewoon niet.

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ben vergeten te melden, namelijk dat ik er ook een router op heb aangesloten die ik gebruik via de wan. Zou het zo kunnen zijn dat deze gegevens niet worden getoond omdat de wan poort in gebruik is?
Reputatie 5
Badge +6
Bij een Huawei E5186s-22a 4Gmodemrouter geleverd door T-Mobile NL is dit standaard zo. Misschien heb je een nieuwer type (welk?), daar is dat dus ook zo. Wat betreft LAN/ethernet is ook niet alles geimplementeerd, b.v. poort4 als WAN werkt gewoon niet.
Hmm oke, hartelijk bedankt voor de informatie!
u had het goed, ik heb een huawei E5186s-22a.
Ik heb een netgear router, die is aangesloten op de wan poort. Ik heb mijn router in dmz staan en het werkt prima voor zover ik het begrijp. Weet niet wat het verschil is.
Ja...
wide area network
local area network, maar in praktijk bedoel ik het dan.

iig nogmaals bedankt, alleen... zou een T-mobile medewerker dit kunnen bevestigen?
Reputatie 4
Badge +2
Hi BRotherharm, je kan vertrouwen op onze Klantexperts en Super Users dus je kan dit beschouwen als een bevestiging! 😉 Mochten zij de vraag niet kunnen beantwoorden of als wij het antwoord aan kunnen vullen dan hoor je uiteraard zeker van ons!

Reageer