Vraag

online.perfectview.nl niet bereikbaar via T-Mobile


De bovenstaande site kunnen we niet meer bereiken via de 4G voor thuis verbinding. Dit is de cloud waar we in moeten werken. Via andere internet verbinding kunnen we er wel in.
Modem al uit en aan gezet, gisteren resulteerde dit er in dat het ging werken, vandaag echter niet
We zijn rechtstreeks verbonden met de modem, via WIfi. geen resultaat.

23 reacties

Kan iemand mij hiermee helpen? We zitten thuis, willen werken, maar kunnen niet inloggen. Ik heb al diverse telefoonnummers gebeld van T-Mobile, maar dit Forum is echt de enige "helpline"
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Welke foutmelding zie je als je naar die website gaat? Wat staat er bij 'details'?

Groet,
This site can’t be reached

online.perfectview.nl took too long to respond.
Try:
Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
Running Windows Network Diagnostics
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Via een andere provider werkt het wel. Heb mijn mobiele telefoon ook naar T-Mobile gezet, en deze is vandaag overgegaan. Daar kan ik dus geen hotspot meer mee maken. Mijn KPN kaart is dus gestopt.
Reputatie 6
Badge +17
Werkt het via je mobiel (met T-Mobile 4G) wel?
Nee, kan ik de site ook niet bereiken. Heb al met twee telefoons met T-Mobile geprobeerd, in de Iphones zelf, en ook met een hotspot! Zijn beiden vandaag over gegaan. Had ik er maar eerst één geprobeerd .....
Reputatie 6
Badge +17
Dat is vreemd. Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker. Dit duurt meestal 24-48 uur.

Groet,
Wel hopeloos, op deze site moeten we werken, en dat kan niet. Via T-Mobile kom je niet verder. Ik moet of vrij nemen, of een KPN kaart gaan halen.
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb even wat getest:
- Routering is prima, en ik kan pingen naar online.perfectview.nl



Het is erg vreemd. Bij mij werkt het ook niet op 4G, dus het ligt niet alleen aan jou.
Ik hoop dat een T-Mobile medewerker hier iets mee kan.

Groet,
Pilovali, hartelijk dank voor de hulp. Het is gewoon jammer dat T-Mobile geen helpdesk heeft die hier gelijk even in duikt. In de tussentijd zit je te wachten.
Reputatie 6
Badge +17
Je kunt de chat proberen, of bellen met de klantenservice.
Ik vermoed dat het gelijk is aan deze twee topics:
https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/website-niet-bereikbaar-via-4g-277262/
https://forum.t-mobile.nl/installatie-andere-technische-vragen-480/domoticz-website-niet-bereikbaar-via-4g-thuis-277843/
Ik heb ondertussen telefonisch contact gehad met perfectview en die hebben wel een helplijn. Zij kunnen ons ook niet zomaar vertellen waar het aan ligt, maar begrijpen wel dat wij moeten werken, dus hebben zij ons onmiddelijk via een achterdeur naar binnen gelaten. (voor vandaag)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi 4G in Lunteren,

Top dat je via Perfectview ondertussen een oplossing hebt gevonden! Dit forum is in eerste instantie een klant-helpt-klant-forum en wij proberen hierna zo snel mogelijk te reageren op de openstaande vragen. Ik heb nu niet direct een antwoord op jouw vraag, maar ik heb dit direct doorgezet naar de technische specialisten van 4G voor Thuis die de oorzaak hopelijk kunnen achterhalen!
Hoi 4G in Lunteren,

Top dat je via Perfectview ondertussen een oplossing hebt gevonden! Dit forum is in eerste instantie een klant-helpt-klant-forum en wij proberen hierna zo snel mogelijk te reageren op de openstaande vragen. Ik heb nu niet direct een antwoord op jouw vraag, maar ik heb dit direct doorgezet naar de technische specialisten van 4G voor Thuis die de oorzaak hopelijk kunnen achterhalen!


Tja, ik denk het oorzaak en beste oplossing bij jullie ligt. Dit probleem heeft in de laatste paar dagen bij verschillende sites begonnen, en de "common factor" is dat de websites zijn bereikbaar via andere ISPs, maar niet via T-Mobile...
Nog twee websites dat niet meer bereikbaar zijn via 4G voor Thuis:
www.community.roonlabs.com
www.pushalot.com

Wel bereikbaar via XS4ALL (via een traag ADSL verbinding).

T-Mobile - waar is jullie oplossing?
Vanochtend werkte het weer. Ik had het zelfde probleem op twee T-Mobile zakelijke accounts. daar had ik zelfde probleem en klanten service gebeld. zij hebben mij gebeld en konden er via 4G ook niet naar die site. Even later werkte alles daar om onverklaarbare reden wel. Nu net is het bij 4G voor thuis weer gestopt. Erg vervelend. thuis werken is dan niet mogelijk.
Heb het modem op 3G only gezet, dan werkt het wel. Het probleem zit dus duidelijk in 4G van T-Mobile. We hebben nu dus 3G voor thuis 🙂
Nu werkte het op 3G niet meer en heb ik hem weer terug moeten zetten op 4G en ging het weer werken. Ik zit nu weer thuis om te werken, maar dat is geen optie meer op deze manier. Dit is onze CRM en klanten database, zonder dat geen werk mogelijk.
Van T-Mobile hoor ik ook geen oplossing. Kan iemand mij hiermee helpen?
Reputatie 6
Badge +17
Zou je eens willen kijken als alles nu goed werkt op 4G?

@All wij zijn momenteel hard bezig om dit probleem te verhelpen. Inmiddels lijkt het overgrote deel van de URL's weer te werken. Mocht je nog problemen aangeven met een specifieke pagina geeft dit dan even aan, dan nemen wij dit mee in het onderzoek!
Een aantal dagen heeft het gewerkt op 3G, maar ineens was de bewuste website via 3G niet meer bereikbaar. Toen heb ik modem dus omgezet op 4G, en daar was hij op dat moment wel weer bereikbaar. Gistermiddag stopte hij weer op 4G en ging het wel weer op 3G. Daar heb ik nu een ander probleem. Op 3 G heb ik redelijke download, maar upload zakt regelmatig in tot 0,1mbit.
Ik zal dus moeten zoeken naar een alternatief, want zo gaat dat niets worden.
Reputatie 6
Badge +11
@4G in Lunteren
Een workaround is een VPN van een derde partij gebruiken. Het 3G v.s. 4G ziet er uit als toeval. Ergens in net T-Mobile netwerk zijn routing problemen en/of dit is een capaciteits blokkade van een stuk netwerk. Het wisselen tussen 3G en 4G heeft ook als effect dat je weer met een nieuw ip adress en link etc begint, dat alleen al kan ook de reden zijn dat het soms weer even werkt.
Reputatie 2
Benaderen van Perfectview met 4GvT was en is bij mij geen probleem.
Het lijkt beter te gaan, Heb al een paar dagen geen problemen, Was er ook inderdaad al achter gekomen dat wisselen tussen 3G en 4G soms ook kan worden vervangen door herstarten van de modem.
Ik hoop dat T-Mobile de problemen opgelost heeft. fingers crossed X

Reageer