Sticky

[Pilot] Vast IP adres bij 4G voor Thuis

Reputatie 5
UPDATE: we zitten vol, dus aanmelden voor deze test is niet meer mogelijk.

Hi allemaal,

Velen van jullie vragen ons of het mogelijk is een vast IP adres te bieden bij 4G voor Thuis. We zijn op onderzoek uitgegaan en dit is technisch mogelijk. We willen daarom met een groepje van 20 klanten gaan testen hiermee. 🙂

Reageer snel in dit topic als je mee wil doen, want VOL = VOL!

Let op het volgende:
  • Dit is puur een oriënterend experiment. T-Mobile garandeert geen juiste werking van het vaste IP adres.
  • T-Mobile kan momenteel nog niet garanderen dat een vast IP adres commercieel aangeboden gaat worden in de toekomst. Dit is o.a. afhankelijk van de uitkomsten van dit experiment.
  • Je nummer wordt handmatig toegewezen aan een IP adres. Mocht T-Mobile besluiten om te gaan beginnen met het commercieel aanbieden van een vast IP adres, dan is het mogelijk dat deze tijdens een transitiefase eenmalig verandert.
  • De huidige handmatige oplossing is niet schaalbaar en dus niet geschikt voor grote aantallen klanten. Als T-Mobile besluit om een vast IP adres commercieel te gaan aanbieden, kan het enige tijd duren voordat alle processen hiervoor zijn gebouwd.

76 reacties

Ja ik wil mij aanmelden
Ja, ik doe hier graag aan mee
Reputatie 5
Badge +6
Ja, ik doe hier graag aan mee
Ja wij doen graag mee!

mvg.
Passoft
Ik doe ook graag mee !
Graag!
Heel graag!
Reputatie 3
Bij nader inzien zie ik af van deelname. Toch bedankt.
Ik doe ook graag mee.
Check!
Dennis, graag willen wij ons ook aanmelden voor deze test.
Hallo Dennis,

Bij deze wil ik mij ook graag aanmelden voor een vast IP adres 🙂!
Hoi Dennis, ik doe graag mee met de test.
Reputatie 5
Hi Dennis,
Graag dan kan ik ook de stabiliteit voor eventueel een webserver testen, thanks!
Hallo Dennis,

Bij deze wil ik mij ook graag aanmelden voor een vast IP adres.
Hallo Dennis,

Kom maar daar met dat vaste IP Adres! 🙂
Reputatie 5
@all
En we zijn VOL! Dank voor jullie enthousiaste reacties. We gaan met jullie nummers aan de slag en laten het weten zodra het vaste IP adres bij jullie actief is 🙂
ik wil ook mee doen of ben ik al te laat?
Reputatie 1
Graag doe ik mee Dennis, kan het nog...?
Ja, graag! Bij deze meld ik mij aan 🙂

-- edit

Ohw, zie net dat hij vol zit.... lekker 😞
Reputatie 5
Oké dan! Vooruit, we verhogen het aantal testers naar 20 😉
Maar dan is het ECHT vol hoor! Dus na de aanmeldingen van Jorishp, GHSV en mhoogenbosch hebben we nog 2 plekjes over. 🙂

Kom maar door!
Dan doen wij ook graag mee !

firma GoodGo
Reputatie 6
Badge +13
Ik doe ook graag mee! 🙂
Reputatie 5
@all
Dat betekent dat we wederom VOL zitten! 🙂

Onze collega's van Netwerk gaan aan de slag met jullie 097-nummers en zodra jullie een vast IP-adres hebben gekregen, ontvang je van ons een privébericht met je IP adres. Nog even geduld! 😃
Reputatie 5
UPDATE:
Er worden momenteel meerdere upgrades aan ons netwerk uitgevoerd en volgende week start een "netwerk-freeze". Dit betekent dat er dan tijdelijk geen aanpassingen meer op het netwerk mogen worden gedaan.

Onze collega's van Netwerk geven daarom aan liever te willen wachten tot de eerste week van januari met dit experiment. Mocht er namelijk iets fout gaan tijdens de test waardoor jullie je verbinding verliezen, dan kunnen wij daar de komende twee weken niet snel op inspelen, waardoor jullie in theorie dagen zonder verbinding zouden kunnen zitten. Het klinkt wellicht wat extreem, maar we willen het risico niet nemen.

In de eerste week van januari gaan we hiermee aan de slag en plaatsen we hier weer updates.

Bedankt voor jullie geduld, en fijne feestdagen gewenst alvast! 😃

Reageer