Beantwoord

plaatsing buiten antenne

  • 12 juni 2019
  • 3 reacties
  • 3806 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Paar weken geleden gemeld dat onze internet 4G voor thuis slecht berijk heeft er zou een afspraak geregeld worden voor een monteur om een buiten antenne te plaatsen maar tot op heden nog niets vernomen .dus zou graag contakt hier over willen voor een afspraak
icon

Beste antwoord door tmoesel 12 juni 2019, 11:26

Het is momenteel nogal druk bij T-Mobile kwa nieuwe installaties (waarvoor een monteur nodig is) en verbaasd mij niet echt dat men niet laat horen. Wat voor snelheden haal je dan?

Zie ook:
https://community.t-mobile.nl/installatie-en-andere-technische-vragen-480/buitenantenne-4g-voor-thuis-312190
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Het is momenteel nogal druk bij T-Mobile kwa nieuwe installaties (waarvoor een monteur nodig is) en verbaasd mij niet echt dat men niet laat horen. Wat voor snelheden haal je dan?

Zie ook:
https://community.t-mobile.nl/installatie-en-andere-technische-vragen-480/buitenantenne-4g-voor-thuis-312190
Ik had al iemand aan de lijn gehad vorige week hierover van t mobile en hij zou een sms met de gegevens sturen voor de afspraak omdat mijn verbinding zeer slecht is thuis niets meer gehoord binnen ontvangst is tussen de 5 en 10 mb en buiten het dubbele we hebben de router op dak gezet zodoende wisten we dat het met antenne beter zou zijn en dat word dan beloofd en hoor je niets meer van t mobile
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Inge46,

Daar zou ik even verder voor je in willen duiken!

Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin het 097-nummer waar het om gaat en de bijbehorende gegevens (naam, adres, laatste 4 cijfers IBAN-nummer)? Daar kan ik mee in het systeem kijken en ervoor zorgen dat er passende stappen worden genomen!

Reageer