Beantwoord

Port forwarding Huawei E5186s ontbreekt

• 9 mei 2019
  • 2 reacties
  • 2878 Bekeken

Ik kan nergens vinden waar ik de port forwarding voor de E5186s kan instellen, terwijl ik bij een ouder model hier geen enkele moeite mee had.

Ik heb deze link gelezen

https://community.t-mobile.nl/installatie-en-andere-technische-vragen-480/uitleg-port-forwarding-instellen-270716

en het modem op fms gezet. Ik zie elders staan "Alleen op de fms APN staan alle poorten open". Ik begrijp niet wat hiermee bedoeld wordt, zit er in de router een server dan? Betekent deze zin een verhoogd veiligheidsrisico?

Moet ik nu uit dit artikel opmaken dat port forwarding met de E5186s niet mogelijk is en ik dus nog een router moet kopen? Ik kan me dit bijna niet voorstellen dus hoop dat ik het verkeerd begrijp en iets over het hoofd zie.
icon

Beste antwoord door tmoesel 9 mei 2019, 15:17

"Virtual server" in het menu is er bij jouw apparaat niet dan?
In mijn E5186s heeft dit altijd gewerkt.
Heb je wellicht een firmware update doorgevoerd en/of heeft Huawei of wie don ook zaken aangepast?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
"Virtual server" in het menu is er bij jouw apparaat niet dan?
In mijn E5186s heeft dit altijd gewerkt.
Heb je wellicht een firmware update doorgevoerd en/of heeft Huawei of wie don ook zaken aangepast?
Ah! Ik denk aan iets heel anders bij een server, had hier niet de port forwarding verwacht. Snap ik nog steeds niet de waarschuwing dat alle poorten open staan.

Ik heb je ff een pb gestuurd.

Reageer