Beantwoord

Problemen met DHCP en ASUS router

• 23 maart 2017
  • 1 reactie
  • 318 Bekeken

Ik heb de Huawei voor een Asus RT AC 3200 staan. Dit werkt helaas niet vlekkeloos, aangezien de verbinding met (bijvoorbeeld) mijn dreambox geregeld wegvalt. Navraag bij Asus leerde dat het wellicht aan een ip-conflict kon liggen, veroorzaakt door de Huawei. Ik heb Wifi uitstaan op de Huawei overigens.
Ik heb geprobeerd om DHCP uit te zetten op de Huawei, maar dan krijg ik in het geheel geen internetverbinding meer...

Frustrerend...

Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door David 23 maart 2017, 09:48

Hoi Hans,

Ik snap dat het een frustrerend probleem is, maar het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aan gaat maken voor hetzelfde probleem. Jouw vraag zal vanzelf in het eerste topic worden behandeld en dit topic gaat op slot. Lees ook even de huisregels door, dan weet je gelijk wat wel en niet mag op het forum. Thanks!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hans,

Ik snap dat het een frustrerend probleem is, maar het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aan gaat maken voor hetzelfde probleem. Jouw vraag zal vanzelf in het eerste topic worden behandeld en dit topic gaat op slot. Lees ook even de huisregels door, dan weet je gelijk wat wel en niet mag op het forum. Thanks!