Beantwoord

Router 4G voor Thuis werkt niet

  • 14 maart 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Hallo vorige week T-mobile voor thuis besteld met een nieuwe Huwawei E5186s WT 4G 3FF router
Maar nu valt iedere keer de verbinding weg
Met een andere bestaande simkaart geprobeerd daar gebeurd hetzelfde.
In mijn oude router heb ik gewoon goede verbindng dus waarschijnlijk is de Huwawei kapot
Hoe kan ik die retour sturen ?

groet Harrie
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2017, 10:08

Hoi Harrie,

Dat klinkt niet zo best! Heb je überhaupt wel een goede verbinding gehad ergens in huis of werkte het overal niet goed?

Kun je aangeven wat voor kleur lampje er op de modem brandt? Als dit een rood lampje is, dan kun je de instructies uit dit topic doornemen. Hier staat precies in wat je dan moet doen om dit probleem op te lossen. Kun je dit ook nog eens testen, als het lampje rood is?

Alles over het retourneren vind je op deze pagina. Hier staat onder andere wat je ervoor moet doen en hoe dit in zijn werk gaat. Het fijnste zou natuurlijk zijn als we alsnog het probleem met de router kunnen achterhalen! 🙂

Houd je ons op de hoogte? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Harrie,

Dat klinkt niet zo best! Heb je überhaupt wel een goede verbinding gehad ergens in huis of werkte het overal niet goed?

Kun je aangeven wat voor kleur lampje er op de modem brandt? Als dit een rood lampje is, dan kun je de instructies uit dit topic doornemen. Hier staat precies in wat je dan moet doen om dit probleem op te lossen. Kun je dit ook nog eens testen, als het lampje rood is?

Alles over het retourneren vind je op deze pagina. Hier staat onder andere wat je ervoor moet doen en hoe dit in zijn werk gaat. Het fijnste zou natuurlijk zijn als we alsnog het probleem met de router kunnen achterhalen! 🙂

Houd je ons op de hoogte? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!

Reageer