Beantwoord

sinds zaterdag geen tv

  • 12 november 2019
  • 1 reactie
  • 528 Bekeken

Sinds zaterdag geen tv ontvangst.

Heb al gebeld maar moet wachten tot donderdag als de monteur komt.

Wanneer ik de de tv box aanzet heb ik geen of een stilstaand beeld. 

De modem doet het wel maar als ik de tv box aaanzet gaat direct het lampje van internet knipperen en uit.

Zet ik de box weer uit gaat ook het internet lampje weer aan.

En werkt ook als ik via wifi internet gebruik .

Maar zodra de tv box aangaat valt ook het signaal weg.

Alles 6x nagekeken maar heeft geen effect.

Belachelijk ook dat je 5 dagen moet wachten (en dus weer vrij moet nemen van werk ) tot de monteur eens komt.

Ik heb spijt van mijn overstap naar t-mobile .

icon

Beste antwoord door JoëlG 18 november 2019, 08:21

Hoi @rauwerdarau, welkom op onze Community! 

Wat vreemd dat het internet uitvalt zodra je de TV box uitzet, dat klinkt niet goed! Ik begrijp dat afgelopen donderdag de monteur is geweest en ga er vanuit dat het daarmee ook is opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat je het ons dan weten? 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +2

Hoi @rauwerdarau, welkom op onze Community! 

Wat vreemd dat het internet uitvalt zodra je de TV box uitzet, dat klinkt niet goed! Ik begrijp dat afgelopen donderdag de monteur is geweest en ga er vanuit dat het daarmee ook is opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat je het ons dan weten? 

Reageer