Beantwoord

SMS bij 4G voor Thuis

• 14 februari 2018
  • 3 reacties
  • 616 Bekeken

Hoe kan ik een sms krijgen als mijn data bijna verbruikt is? Waar stel ik dat in?
Het 097 nummer is niet geschikt voor spraak en sms.
icon

Beste antwoord door tmoesel 15 februari 2018, 08:43

Met een 097 nummer kan je wel degelijk SMSsen. Op My T-Mobile account voor je 4GvT kan je het 1 en ander aan SMS notificatie regelen en op de inlogpagina van de 4Gmodemrouter kan je SMS ontvangen en verzenden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Met een 097 nummer kan je wel degelijk SMSsen. Op My T-Mobile account voor je 4GvT kan je het 1 en ander aan SMS notificatie regelen en op de inlogpagina van de 4Gmodemrouter kan je SMS ontvangen en verzenden.
Ik heb een vergelijkbare vraag. De sms'jes worden nu verstuurd naar het 097 nummer en ik kan ze lezen op mijn TP-LINK router waar de sim in zit. Ik wil echter de notificatie dat de bundel opraakt op mijn telefoon ontvangen, zodat ik vanaf daarmee de aanvullers kan activeren. Is het op een of andere manier mogelijk om de sms'sen door te sturen naar mijn telefoon. Hoor graag!
Reputatie 6
Badge +11
@SCV_Raalte
Wat zou kunnen werken is dat er een SmartphoneApp is bij die TP-LINK router en dat die App notificaties op grond van 'nieuwe SMS' in de router kan laten zien.

Er bestaan programmeer API's om SMS uit een modem uit te lezen. Is wel per merk speciaal, maargoed dan ben je in feite je eigen 4Gmodemrouter aan het fabriceren/programmeren.

Reageer