Beantwoord

Snelheden 4G

Ik heb inmiddels 4G voor thuis werkend en haal max 5 MB (+-40 Mbit) als ik de modem op de bovenste verdieping zet.
Ik begreep dat 120 Mbit de max is. Inmiddels staat het modem op de beste plek en gebruik ik m'n catste kabel 😉 Kan Tmobile nog iets doen om de snelheid te verhogen?

tnx alvast!
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 29 oktober 2016, 16:53

@hanskemperink
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

We kunnen een buitenantenne voor je plaatsen, waarmee het bereik en snelheid verder verbeteren. Als je hiervan gebruik wil maken, dan hoor ik het graag! Ik zorg dan dat onze installatiepartner Guidion contact met je opneemt voor het maken van een afspraak.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@hanskemperink
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

We kunnen een buitenantenne voor je plaatsen, waarmee het bereik en snelheid verder verbeteren. Als je hiervan gebruik wil maken, dan hoor ik het graag! Ik zorg dan dat onze installatiepartner Guidion contact met je opneemt voor het maken van een afspraak.
Hoi Dennis,

sorry voor de late reactie, dank voor je bericht.
Ja graag! ik zie m verder niet hoger komen dan 40Mbit, maar voor de rest ben ik wel erg tevreden.
Mocht de snelheid nog omhoog kunnen blijf ik graag klant.

gr,

hans
Ik haal nu met de binnenantenne tussen de 27 en 42 mb. Ben benieuwd wat het wordt met een buitenantenne.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hans en Danigator66,

Hebben jullie je al aangemeld voor een buitenantenne? Dennis is nu aan het inventariseren wie hier behoefte naar heeft. 🙂

Hopelijk halen jullie daar nog hogere snelheden mee!
Ja hoor David. Is al besteld voor mij. Thx
David schreef:

Hey Hans en Danigator66,

Hebben jullie je al aangemeld voor een buitenantenne? Dennis is nu aan het inventariseren wie hier behoefte naar heeft. 🙂

Hopelijk halen jullie daar nog hogere snelheden mee!

Hey david, tnx, neem aan dat Deniis dit gedaan heeft nav deze post, of zal ik nog op die post van je link reageren?
Reputatie 5
Badge +11
@hanskemperink
De buitenantenne komt ook jouw kant op! Onze installatiepartner Guidion neemt z.s.m. contact met je op voor het maken van een afspraak. 🙂

Reageer