eerst was de download snelheid nog tussen de 20 en 38 mb (en upload tussen de 3 en 6 mb) erg acceptabel
nu is de downloadsnelheid tussen de 2 en 6 mb (de upload blijft wel tussen de 3 en 6 mb)
nu kom ik elke dag met de fiets lans de betreffende t-mobile mast en heb speedtest eens geprobeerd op mijn mobiel (ca. 100 meter van de mast af)
de snelheid is nog max 7 mb (met een 4g verbinding) en die was met dezelfde telefoon een aantal weken eerder wel erg hoog
het betreft t-mobile mast in gemeente Putten tussen de Nieuwe laaklaan en de Laak
is er wat veranderd met de frequenties of is het te druk op deze mast
Beste antwoord door David
@Sperwer
Ik heb antwoord van mijn collega, de netwerkexpert. Hij geeft aan dat op dit moment de engineers spijtig genoeg niet bij de antennes kunnen komen. We hopen dat dit allemaal zo spoedig mogelijk opgelost is! Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt!
Bekijk origineel
Ik heb antwoord van mijn collega, de netwerkexpert. Hij geeft aan dat op dit moment de engineers spijtig genoeg niet bij de antennes kunnen komen. We hopen dat dit allemaal zo spoedig mogelijk opgelost is! Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt!