Beantwoord

Snelheid 4G voor Thuis erg laag sinds een paar dagen

  • 16 oktober 2016
  • 27 reacties
  • 1083 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Badge +2
@sperwer1

Goed om te horen dat het weer werkt zoals voorheen!

ik zie in mijn gegevens dat ze een onderdeel hebben vervangen dat kapot was (RRU - Remote Radio Unit). Deze moest eerst besteld worden en daarna moesten ze weer terug naar de locatie.

Is dit een antwoord op je vraag? Mocht je meer vragen hebben, laat het ons weten.
ja dit is zeker een antwoord. goed on te horen!
ik ben trouwens gisteren terug gebeld door een uiterst vriendelijke meneer van t-mobile die al mijn vragen naar volle tevredenheid heeft beantwoord.

na de eerste 3 meldingen kreeg ik te horen dat de mast getest zou wezen en goed moest functioneren, het koste me heel wat moeite en tijd om dat te weerleggen.

nu gaan we genieten van snel internet , en hopelijk word deze mast weer opgewaardeerd naar nog hogere snelheden, net als bij de allernieuwste masten

Reageer