Beantwoord

Tmobile 4g hotspot Ps4 Nat type 3

• 1 november 2018
  • 5 reacties
  • 6426 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo ik heb een vraag die volgens mij wel vaak voorkomt maar ik heb alleen antwoorden gevonden op tmobile thuis abbonementen ik heb een tmobile simkaart en wil hiermee hotspot gebruiken en gamen op mijn PS4 maar wanneer ik dit doe krijg ik een NAT type 3 is het mogelijk om met een hotspot verbinding van tmobile je nat type te veranderen of is dat alleen met routers te doen
alvast bedankt tmobile 🧐
icon

Beste antwoord door Pilovali 2 november 2018, 18:24

Je kunt proberen om de APN te veranderen van 'smartsites.t-mobile' naar 'internet'.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi,

Dat is op een mobiele hotspot niet te veranderen. Alles staat daar vast ingesteld en ik denk niet dat er poorten voor gaming open staan of dat je ze open krijgt.

Groet, Folkert
Reputatie 6
Badge +17
Je kunt proberen om de APN te veranderen van 'smartsites.t-mobile' naar 'internet'.
Reputatie 7
Badge +18

Daarmee vermijd je wellicht Carrier Grade NAT, is te proberen. Geen idee of je dat aan het IP adres kunt zien.

Inderdaad heel erg bedankt het is mij gelukt dankzij jouw reactie door middel van APN te veranderen naar internet lukt het om via hotspot Nat type 2 te krijgen nogmaals bedankt je hebt een grote probleem opgelost πŸ˜πŸ‘πŸ½
Reputatie 6
Badge +11

Je kunt proberen om de APN te veranderen van 'smartsites.t-mobile' naar 'internet'.Daarmee vermijd je wellicht Carrier Grade NAT, is te proberen. Geen idee of je dat aan het IP adres kunt zien.

Als er sprake is van CGNAT is het WAN IP adres van je mobile 4Gmodemhotspot of smartphone anders dan hoe jouw internetverbinding zich presenteert als publiek adres naar een site, b.v. een site als https://www.wieistmeineip.de/ . B.v. LAN IP 192.168.1.101, WAN IP 10.0.2.123, publiek IP 84.x.x.x. Met APN internet is dus WAN IP en publiek IP hetzelfde.
Het WAN IP adres is meestal wel ergens in de status van de router/smartphone te vinden.

Reageer