Beantwoord

Vast IP adres

• 22 maart 2018
  • 6 reacties
  • 2207 Bekeken

Hallo, als ik het goed begrepen heb is er een jaar geleden gestart met een test voor een vast IP adres.
Hoe staat het daarmee?
Mvg.,

Roy
icon

Beste antwoord door David 23 maart 2018, 10:28

Hoi Roy,

Dat klopt inderdaad, dat is alweer even geleden! Met de implementatie van het nieuwe prijsplan, Unlimited 4G voor Thuis, is dit op een laag vuurtje komen te staan. De ontwikkeling laat nog even op zich wachten en ik ga voor je navragen hoe het er nu voor staat. Ik kom hier op terug!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roy,

Dat klopt inderdaad, dat is alweer even geleden! Met de implementatie van het nieuwe prijsplan, Unlimited 4G voor Thuis, is dit op een laag vuurtje komen te staan. De ontwikkeling laat nog even op zich wachten en ik ga voor je navragen hoe het er nu voor staat. Ik kom hier op terug!
Ben ook zeer benieuwd! Weet je inmiddels al meer @David?
Reputatie 7
Badge +20
Op dit moment weet ik alleen dat er wel van alles in beweging is omtrent het vaste IP-adres, maar ik kan hier geen datum of garanties aan verbinden. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte als ik een update heb! 🙂
Reputatie 3
Zijn jullie al bezig met een implementatie van IPv6 dan? Of voorbereidingen hiervoor? Kan ik mij niet voorstellen. Dus blijft jullie IPv4 pool te klein om vaste IP-adressen uit te delen toch?
(N.B.: dat heeft toch niets te maken met het nieuwe prijsplan "Unlimited 4G voor Thuis" of snap ik iets niet helemaal?)
Reputatie 3
Ik geef het op: T-Mobile vindt IPv6 en een vast IP-adres blijkbaar niet interessant voor hun klanten.
Komt er dus voorlopig nooit.
Ik geef het op: T-Mobile vindt IPv6 en een vast IP-adres blijkbaar niet interessant voor hun klanten.
Komt er dus voorlopig nooit.

Hier met hetzelfde probleem. Erg vervelend dat T-Mobile (Thuis) zo weinig tot niets laat weten over deze onderwerpen.

Het is dat ik al een internet-only abonnement heb afgenomen en er minimaal één jaar aan vast zit, en pas achteraf ontdekte dat vaste IP-adressen/IPv6 geen optie is bij T-Mobile, anders was ik er nooit aan begonnen.

Reageer