Beantwoord

Vraag over mobiele wifi met 4G voor Thuis

Wij hebben een apparaatje (huawei mobile wifi e5577c) om verbinding te kunnen maken met wifi. Er zit een simkaart in van t-mobile. Wij maken gebruik van 4G voor Thuis (zakelijk contract).
Er is waarschijnlijk iets mis gegaan met updaten van het apparaat. Wij kunnen wel nog verbinding maken met wifi (met de wifi key die achterop het apparaat staat), maar als we de pc starten krijgen we de volgende melding:
"Voltooi de initiële configuratie voor een betere beveiliging van uw apparaat. Tijdens de initiële configuratie kunt u de SSID van het apparaat wijzigen, het apparaat automatisch updaten en het standaardwachtwoord veranderen".
Vervolgens worden wij gevraagd om een wachtwoord, maar hij accepteert het wachtwoord niet dat we invoeren (de wifi key). Het apparaat geeft dan de volgende suggestie
"Als u uw wachtwoord bent vergeten, wordt aanbevolen dat u de fabrieksinstellingen herstelt (kan leiden tot verlies van informatie)". Helaas hebben wij het wachtwoord niet aangepast en zijn dit nog de fabrieksinstellingen. Ik weet overigens ook niet hoe ik dit zou moeten doen.
Wat moeten wij nu doen om de configuratie van de update te voltooien. Inmiddels hebben wij nu 2 ongelezen berichten waar wij dus niet bij kunnen. Ik vraag mij nu af hoe lang de wifi nog blijft werken... Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
icon

Beste antwoord door Spring kinderfysiotherapie 16 augustus 2017, 14:43

inmiddels huawei zelf gebeld en het probleem is verholpen

Bekijk origineel

4 reacties

inmiddels huawei zelf gebeld en het probleem is verholpen
Reputatie 4
Hi Spring kinderfysiotherapie,

Welkom op het forum!

Goed om te horen dat je contact hebt opgenomen met Huawei en dat het probleem is opgelost. :)

Mochten wij je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, voel je dan vrij om op ons handige forum jouw vraag te stellen!
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem (alhoewel ik dit al een jaar heb) dus kunnen jullie mij informeren hoe ik dat doe, of zal ik ook Huawei bellen en zo ja, hebben jullie een nummer of een website?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sicily,

Je kunt er even de handleiding van de Huawei op naslaan, wellicht kun je het zelf al zo oplossen!

Anders kun je inderdaad altijd even contact opnemen met de servicesdesk van Huawei. Als wij nog iets voor je kunnen doen, let us know!

Reageer