Beantwoord

Wachtwoord aanvragen werkt niet.

• 27 november 2018
  • 2 reacties
  • 3536 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Hallo,

Al een tijdje maak ik gebruik van 4g in huis met een Modem van T-mobile. Iedere maand verschijnt er een factuur in mijn mail.

Wanneer ik wil inloggen moet ik een wachtwoord aanvragen omdat ik nog nooit ingelogd ben geweest bij T-mobile. Echter als ik mijn 097 nummer geef en vervolgens het wachtwoord opvraag per E-mail krijg ik geen bevestiging dat er een mail verstuurd is dit geld ook voor mijn mail, deze wordt niet herkend.

Via de helpvragen op de site van T-mobile staat er geen oplossing. Graag zou ik willen bellen met een hulplijn maar dit is blijkbaar erg lastig vandaar dat ik hier op dit forum ben neergestreken.

Kortom, hoe krijg ik het voor elkaar dat ik kan inloggen om mijn gegevens in te zien?

Met vriendelijk groet,
icon

Beste antwoord door David 30 november 2018, 09:23

Hi @M-nno,

Zou je de simkaart eens in een telefoon kunnen plaatsen en het dan middels SMS nog eens kunnen proberen? Dan zou het namelijk goed moeten komen!

We horen graag of het is gelukt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @M-nno,

Zou je de simkaart eens in een telefoon kunnen plaatsen en het dan middels SMS nog eens kunnen proberen? Dan zou het namelijk goed moeten komen!

We horen graag of het is gelukt!
Reputatie 6
Badge +11
@M-nno Je zou ook kunnen inloggen op je 4G voor Thuis modem op http://192.168.8.1/
In het menu kun je dan SMSjes uitlezen die naar je 097 nummer zijn gestuurd. Dat scheelt weer gedoe met SIMkaarten en raamwerkjes enzo er om heen.

Reageer