Vraag

wifi niet te activeren voor 4g voor thuis

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Heb volgens instructie Huawei router aangesloten. Hij verbindt keurig met T-Mobile. Om wifi te activeren heb ik op de daarvoor bestemde knop gedrukt, maar er gebeurt verder niets... geen wifi...
Weet iemand een oplossing?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Kees,

Allereerst welkom op ons forum. Wat onfortuinlijk. Welke instructie heb je gevolgd? Zou je dit stappenplan willen volgen? Ik hoop natuurlijk dat het werkt. Mocht het niet het geval zijn, zou je ons dan kunnen voorzien van een terugkoppeling waarin je aangeeft bij welke stap het misgaat en wat je ziet of welke mogelijke melding je ziet? Dan kunnen we situatie specifieker analyseren. Dank!

Wellicht biedt het 4G voor Thuis subforum uitkomst. Ik vermoed dat het zeker een blik waardig is.
Hallo Mitc

Heb eea volgens instructie aangesloten; het lijkt dat ik eigenlijk geen ontvangst heb. Het blauwe lampje brandt, maar bij 'signal' brand maar 1 lampje; volgens mij weinig ontvangst. Kan ik een monteur met een buitenantenne en met instructie krijgen; vind dit allemaal lastig om mee bezig te zijn... Hoe kan ik dat aanvragen?
Reputatie 5
Badge +11
Zoals vermeld in dit topic word je naar verwachting begin volgende week benaderd door onze installatiepartner Guidion. 🙂

Reageer