Beantwoord

WiFi-signaal van Huawei-modem uitbreiden

• 20 juli 2017
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Hoe kan ik het WiFi-signaal van het Huawei-modem uitbreiden? Ik heb twee repeaters (een van Fritz, een van TP-Link), maar geen van beide werkt. Of kan het ook via een andere router/access point, en zo ja, hoe dan precies?
icon

Beste antwoord door Victorfalcon 23 juli 2017, 13:15

Ik heb dit probleem inmiddels opgelost door op de TP-Link repeater een LAN-kabel aan te sluiten en die weer op een Home Plug (Internet via stopcontact). Nu heb ik overal in huis signaal. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb dit probleem inmiddels opgelost door op de TP-Link repeater een LAN-kabel aan te sluiten en die weer op een Home Plug (Internet via stopcontact). Nu heb ik overal in huis signaal. 😃
Reputatie 7
Badge +6
Ha, Victor! Jij bent mijn nieuwe held! Goed opgelost. Je kunt met een internetkabel op LAN 1 of 2 een versterker aansluiten (ook via een powerline). Fritz zou ook moeten lukken, maar ja, zoals ik het lees heb je alles al helemaal voor elkaar!

Goed bezig!

PS. Heb je T-Mobile Thuis of 4G voor Thuis?
Ik heb 4G voor Thuis. Ik denk dat deze oplossing kan werken voor veel mensen die problemen hebben met het WiFi-signaal in hun huis, als je maar een repeater hebt met een LAN-aansluiting.

Reageer