Beantwoord

Xelion VoIp centrale

  • 3 januari 2017
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

We hebben 4 G voor thuis, en kunnen niet registreren op onze VOIP centrale!!
icon

Beste antwoord door Pilovali 3 januari 2017, 16:29

Sinds wanneer heb je dit probleem en van welke APN maak je gebruik van?
Als je niet de 'fms' APN gebruikt, kun je met sommige dingen (zoals VoIP/SIP) problemen ervaren, aangezien je achter een (dubbele-)NAT zit.

Probeer het onderstaande eens in te stellen:
Bij 4G voor Thuis kun je een publiek beschikbaar IPv4 adres krijgen met onze nieuwe APN (fms), je zit dan dus niet meer achter een NAT. Je moet deze APN echter wel zelf even handmatig op je router instellen.
Ga hiervoor naar http://192.168.8.1 in je browser (je kunt hiermee inloggen op de Huawei router). Onder het kopje “Settings” vind je instelling “New profile” en kun je een nieuw APN profiel instellen. Bij APN voer je dus in “fms”.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Alle poorten zijn open, dus niks zou geblokkeerd moeten zijn.
- Welke APN gebruik je?
- Welke foutmelding krijg je bij het aanmelden op de VoIP centrale?

Groet,
registratie lukt niet! geen fout melding
Reputatie 6
Badge +17
Sinds wanneer heb je dit probleem en van welke APN maak je gebruik van?
Als je niet de 'fms' APN gebruikt, kun je met sommige dingen (zoals VoIP/SIP) problemen ervaren, aangezien je achter een (dubbele-)NAT zit.

Probeer het onderstaande eens in te stellen:
Bij 4G voor Thuis kun je een publiek beschikbaar IPv4 adres krijgen met onze nieuwe APN (fms), je zit dan dus niet meer achter een NAT. Je moet deze APN echter wel zelf even handmatig op je router instellen.
Ga hiervoor naar http://192.168.8.1 in je browser (je kunt hiermee inloggen op de Huawei router). Onder het kopje “Settings” vind je instelling “New profile” en kun je een nieuw APN profiel instellen. Bij APN voer je dus in “fms”.

Reageer