Vraag

Xelion VoIP over Huawei B315s 4G

  • 4 januari 2017
  • 1 reactie
  • 225 Bekeken

Hallo,

Wij hebben een 4g verbinding middels een Huawei B315s-22. Over deze verbinding hebben wij VoIP telefonie op het Xelion platform. Het komt bijna dagelijks voor dat de verbinding niet optimaal is, de telefoons moeten dan worden herstart. Het IP adres is geen publiek IP adres en op dit moment verloopt de verbinding 2 keer over NAT.

Is hier een oplossing voor?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi EvadeGroot,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom!

Goed dat je dit navraagt bij ons/ Ik heb gelijk contact opgenomen met de technische afdeling om je van een oplossing te voorzien.

Zij geven aan dat je in dit soort gevallen het best via de instellingen pagina van je modem de APN instellingen kan aanpassen. Bij de APN instellingen staat 'smartsite.t-mobile'. Zou je deze willen veranderen naar 'internet'? Zet daarna de modem één keer helemaal uit en weer aan om de veranderingen door te voeren.

Laat ons weten of het hiermee is gelukt!

Reageer