3 medewerkers , 3 verschillende antwoorden!

• 16 mei 2011
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 5 reacties
Hoi,

Ik had begin van de week gebeld om mijn abbonement te verhogen. Ik heb ook een extra family '10 dienst en instant email '10 voor BB. Dus de vraag gesteld voordat ik er mee akkoord ging of er iets zou wijzigen aan mijn family account '10 , aangezien dit al een keer gebeurde tijdens het tijdelijk verhogen van mijn instant email naar ie international.

De eerste medewerker gaf aan dat de family '10 niet zou wijzigen maar alleen mijn abbo. Het zou de volgende dag aangepast worden omdat ik net overging naar de nieuwe maand. Akkoord , ik zou een sms / email ontvangen van de wijziging. <br>Paar dagen verder niets ontvangen / aangepast, dus bel ik nogmaals om te vragen waarom het nog niet aangepast was.

Medewerker #2 geeft aan dat mijn abbo gewijzigd kan worden, maar dat mijn family "10 komt te vervallen. Gevraagd om aan te geven waar het in de voorwaarden staat . Dat als ik mijn abbo verhoog, mijn andere pakketten ook zouden wijzigen. Dit kon hij niet aangeven. Dus ging ik niet akkoord en gevraagd om het niet te wijzigen. Zo gezegd maar niet gedaan.

Ik was in de stad en liep binnen bij een Tmobile shop om het nogmaals na te vragen. De medewerker gaf aan dat mijnfamily '10 niet zou wijzigen bij een verhoging. Dit had hij voor de zekerheid aan 3 extra medewerkers nagevraagd. Dus had ik hem daar gevraagd om het te verhogen. Tot mijn verbazing was/is mijn abbo al verhoogd, maar hij kon niet zien welke family account ik had. Zijn advies was om het bij de klantenservice na te vragen of zelf online te checken.

Vandaag kijk ik zelf online via mijn Tmobile en zie ik dat mijn abbo verhoogd is en mijn family ook.

Graag vraag ik helderheid over deze questie. Want de gemengde informatie en het zelf nemen van beslissingen door Tmobile medewerkers kan toch niet!!!!

Groet,

Juls

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
@Juls

Ik vind het erg vervelend voor je dat je vanuit T-Mobile medewerkers verschillende antwoorden hebt gehad over één onderwerp. Ik zie dat je over dit onderwerp al een topic hebt gestart met de naam abonnement en familybundel. Binnen dat topic zal dit probleem verder worden afgehandeld en sluit ik bij deze dit topic.