A-technisch, klantonvriendelijk én schandelijk!

• 19 februari 2016
  • 6 reacties
  • 273 Bekeken

Vanaf 2 februari wacht ik op activering van mijn sim kaart die ik bij mijn nieuwe toestel heb gekregen.Door technische (!!!???) redenen is dit helaas tot nu toe niet opgelost.Ik heb verschillende keren gebeld om dit probleem op te lossen. Reactie van T-Mobile was iedere keer "Helaas kunnen wij niets voor je doen. We moeten wachten tot het systeem de simkaart goed pakt en volledig activeert. Normaliter is dit binnen 24-48 uur wel opgelost. Onze excuses hiervoor.. we moeten helaas nogmaals om je geduld vragen."
De glas is nu echt vol en nu moet het afgelopen zijn. T-Mobile die ieder keer zegt dat zij klantvriendelijk zijn, technisch vooruitstrevend zijn kan niet eens een simkaart activeren.Op advies van T-Mobile ben ik naar de klantenservice winkel geweest. Zij hebben mijn nieuwe toestel en de simkaart getest. Toestel en simkaart is 100% en functioneren naar behoren. Probleem ligt bij de centrale en dat kunnen ze niet zo snel oplossen. Pijnlijk is dat ze ieder keer mijn geduld vragen en het probleem niet oplossen. Mijn geduld is echt op.
Mensen die nu bij T-Mobile als (nieuwe) klant willen komen kunnen het zelfde probleem krijgen.
MIJN GEDULD IS OP. 😠

6 reacties

Ik zou toch nog even geduld hebben als ik jou was. Die stroring is puur overmacht ben ik bang.
Reputatie 3
Beste Neslizaman,

Allereerst heet ik je welkom op het forum van T-Mobile.
Als tweede begrijp ik je frustratie heel goed, zeker als je elke keer te horen krijgt, dat je nog even geduld moet hebben totdat het probleem is opgelost.
Terwijl je vanzelfsprekend gebruik wilt kunnen maken van je aansluiting (in combinatie van je nieuwe toestel), maar dat tot op heden niet kunt.

Kijk de medewerkers van de telefonische klantenservice kunnen helaas niets meer, dan jouw een (eventuele) update geven van deze storing, en namens T-Mobile hun excuses geven.
Dat T-Mobile technisch vooruitstrevend is, houdt nog niet automatisch in dat er een systeem of centrale kan uitvallen door een technische storing.
Dit kan altijd gebeuren, ook bij de andere providers!
Ik weet dat de technische afdeling alles op alles zal zetten, om dit vervelende probleem zo snel mogelijk op te lossen, zodat jouw simkaart geactiveerd kan worden.
Helaas heeft dit soms wat meer tijd nodig, dan dat T-Mobile had gewild, ook omdat ze uiteraard zorg willen dragen dat een storing goed wordt verholpen, en niet na een paar uur weer terug keert.

Het is wel goed van je geweest, om even langs een T-Mobile Shop te gaan om te checken of je nieuwe toestel en simkaart wel in orde waren, en dat is gelukkig het geval!
Maar zowel de winkelmedewerkers van de T-Mobile Shop alsmede van de telefonische klantenservice, kunnen deze storingen niet voor je oplossen, deze taak ligt op een achterliggende technische afdeling.

Dat je nu schrijft "Mijn geduld is op" kan ik goed begrijpen, maar neemt de storing daardoor helaas niet weg.
Je zult, hoe moeilijk dat ook kan zijn, toch het geduld moeten koesteren totdat deze storing door de monteurs van T-Mobile is verholpen.
Want zolang die storing nog gaande is, heeft het echt geen zin om jezelf hieraan op te vreten.
Blijf kalm!

Zodra de storing is verholpen, en je simkaart goed is geactiveerd, kun je een verzoek voor een tegemoetkoming aanvragen, voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting.
Dit kun je dan het beste doen via de telefonische klantenservice (de snelste weg), of via het forum.

Ik wens je toch een heel fijn weekend toe!
En ik hoop uiteraard, dat je gauw gebruik kunt maken van je aansluiting.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Neslizaman,

Ik begrijp goed dat je geduld op is. Dit is natuurlijk ook totaal niet de manier waarop jouw verlenging bij ons van start had moeten gaan! Als ik het kon had ik natuurlijk direct de 'switch' voor je omgezet maar helaas moet ik ook weer om je engelengeduld vragen. Het probleem is helaas nog steeds in onderzoek bij IT. Wel is er gisteren opnieuw een incident voor aangemaakt en ik verwacht dat het vanaf nu niet lang meer zal duren. We doen natuurlijk ons uiterste best om jou weer zo snel mogelijk bereikbaar te krijgen.

Mag ik met je afspreken dat je hier een berichtje plaatst wanneer je weer bereikbaar bent? Ik wil dan graag met je kijken naar een passende coulance voor de periode dat je niet bereikbaar bent geweest.

Sorry dat ik je nu niet direct kan helpen! Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik zal mijn best doen om daar rekening mee te houden.
Eindelijk, gisteren avond mijn netwerk is op mijn nieuwe telefoon geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Neslizaman,

Wat super dat het eindelijk is gelukt. Werkt alles weer naar behoren? Ik heb je even een privébericht gestuurd met wat meer informatie over de coulance die we je aanbieden voor de periode dat je niet bereikbaar bent geweest. 🙂

Reageer