Abbonement meisjesnaam veranderen in naam echtgenoot.

Ik heb al jaren een I phone abonnement op mijn meisjesnaam. Graag zou ik het abbonnement op achternaam van mijn echtgenoot hebben.
Ik heet immers ook zo, ben al 25 jaar getrouwd.
Alle gegevens zoals adres, bankrekening enz blijven ongewijzigd. Ik heb hier al eens over opgebeld, maar mij werd verteld dat hiert kosten aan verbonden zijn.
Belachelijk. Alleen de naam veranderen en daarvoor betalen?
icon

Beste antwoord door xbritt1 15 februari 2012, 21:34

Wat mij bekend is, hoef je daar geen extra kosten voor te betalen. Je bent geen ander persoon en houd gewoon zelf je abbonement. Op de site kan ik er niks over vinden, ik zou naar t-mobile bellen en zeggen dat je je contractgegevens graag wilt veranderen omdat je bent getrouwd. Ik denk dat dit geen extra geld kost 😉

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Wat mij bekend is, hoef je daar geen extra kosten voor te betalen. Je bent geen ander persoon en houd gewoon zelf je abbonement. Op de site kan ik er niks over vinden, ik zou naar t-mobile bellen en zeggen dat je je contractgegevens graag wilt veranderen omdat je bent getrouwd. Ik denk dat dit geen extra geld kost 😉
Ik heb gebeld, maar blijkbaar was diegene hiervan niet goed op de hoogte. Kon het niet voor mij wijzigen.
Reputatie 6
@sorayamaria

Voor een naamsverandering moet je een contractovername doen, en daar zijn kosten aan verbonden.
Ik ben recent dus ook getrouwd en dacht pas mijn achternaam even aan op mijn T-Mobile, maar dat gaat dus niet. En nu lees ik hier dat daar kosten aan verbonden zijn als je dat wilt. Beetje raar, alleen maar om je achternaam aan te passen. Nou laat dan maar lekker zitten, ga er echt niet voor betalen, laat het dan maar op mijn meisjesnaam staan.

Reageer