Beantwoord

abonnement per ongeluk gewijzigd

  • 24 juli 2020
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Hoii,

ik stress hem, want ik heb vanmiddag per ongeluk mijn abo gewijzigd naar 0GB en onbeperkt bellen.

Ik had 2GB en 120 min bellen en ik wil naar 1GB en onbeperkt bellen.

Eerst dacht ik nog; ach dat red ik wel een maand zonder internet, maar dus niet. De wachttijd bij de klantenservice is bizar lang dus vandaar mijn oproep hier hoe ik dit aan kan passen.

Please help deze zuster!! 

xx Margot

icon

Beste antwoord door CommuniTeam 25 juli 2020, 12:43

Hoi Margot,

Kan gebeuren natuurlijk! Ik heb de bundel voor je teruggezet naar de 2 GB en 120 minuten. Veel plezier weer met je MB's en als er nog iets is waar we bij kunnen helpen, dan horen we het van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @habibabi De moderators kunnen het weer aanpassen maar ook hier moet je geduld hebben tot morgen.

Probeer het even via Twitter bij @tmobile_webcare  Die werken altijd iets langer.

Let op: ook op Twitter reageren ze op volgorde van binnenkomst berichten net als hier.

Succes

 

Reputatie 7
Badge +20

@habibabi Nog even dit: Wil je even laten weten of het nog gelukt is vanavond?

Dan kunnen de lieve moderators dit onderwerp morgen overslaan.

Fijn weekend👍🏻

Hoi Margot,

Kan gebeuren natuurlijk! Ik heb de bundel voor je teruggezet naar de 2 GB en 120 minuten. Veel plezier weer met je MB's en als er nog iets is waar we bij kunnen helpen, dan horen we het van je!

Reageer