Beantwoord

Account verwijderen

• 2 oktober 2020
  • 11 reacties
  • 695 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Graag wil ik mijn t-mobile community-account en mijn account op t-mobile.nl verwijderen (en de daarbij behorende persoonsgegevens). Daarbij ontvang ik graag een bevestiging van de verwijdering op mijn emailadres.

Vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Hajar 3 oktober 2020, 09:35

Hi @REV19876 

Ik kan je hier zeker bij helpen. Op dit moment heb ik geen toegang tot je My T-Mobile account dus die kan ik nog niet verwijderen. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN dan kan ik beide accounts voor je verwijderen.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @REV19876 

Ik kan je hier zeker bij helpen. Op dit moment heb ik geen toegang tot je My T-Mobile account dus die kan ik nog niet verwijderen. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN dan kan ik beide accounts voor je verwijderen.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Graag wil ik dat mijn nummers afgeschermd zijn in de facturen. Ik zou graag de nummers die ik gebeld heb niet meer zichtbaar willen hebben. Ik heb gelezen dat dit mogelijk is via een moderator en alleen kan door factuurspecificaties uit te schakelen en hierdoor je dus niet je factuur meer online kan bekijken.. 

Als iemand mij daar mee zou kunnen helpen zou dat erg fijn zijn!, vervolgens kan ook mijn my t mobile account en community account vervolgens verwijderd worden

Kan iemand dit voor mij doen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @olla34 

Op dit moment heb ik geen toegang tot je My T-Mobile account. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen!

Beste @Hajar ,

Dank u wel voor de reactie, ik stuur even een prive berichtje! 

groet

Reputatie 7
Badge +20

Hi @olla34 

Ik heb het voor je in orde gemaakt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

@Hajar 

Top hardstikke bedankt, ik zie nog wel mijn facturen staan veranderd dat nog of is dat niet gelukt?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @olla34 

Ik heb je een privébericht gestuurd. 

@Hajar 

Zojuist gedaan! dank u wel 

@Hajar 

Gedaan, dank u wel.

@Hajar 

Ik heb u een prive bericht gestuurd,

hardstikke bedankt

Groet