Beantwoord

Achternaam aanpassen na trouwen

• 26 september 2016
  • 4 reacties
  • 348 Bekeken

Reputatie 2
Hoi t-mobile! Ik ben recent getrouwd en heb mijn naam gewijzigd. Ik wil dat ook graag aanpassen voor mijn T-mobile-diensten, maar het lukt me niet. Kunnen jullie me helpen? Groeten!
icon

Beste antwoord door Thalina 27 september 2016, 16:38

Hoi ltte-sphia,

Gefeliciteerd! Heerlijk genoten van de dag (eigenlijk een overbodige vraag 😉 )?

Begrijpelijk dat je dan ook jouw nieuwe achternaam wilt gebruiken voor onze diensten. Om jouw naam te wijzigen heb ik de huwelijksakte nodig. Je kunt hiermee langs een T-Mobile shop gaan of even inscannen en naar mij mailen (e-mailadres heb ik je via een privébericht gestuurd).

Geniet van de wittebroodsweken en als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi ltte-sphia,

Gefeliciteerd! Heerlijk genoten van de dag (eigenlijk een overbodige vraag 😉 )?

Begrijpelijk dat je dan ook jouw nieuwe achternaam wilt gebruiken voor onze diensten. Om jouw naam te wijzigen heb ik de huwelijksakte nodig. Je kunt hiermee langs een T-Mobile shop gaan of even inscannen en naar mij mailen (e-mailadres heb ik je via een privébericht gestuurd).

Geniet van de wittebroodsweken en als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Hi, i have the same problem. Can i Also ask for e-mail? 

Reputatie 6
Badge +8

Hi@Monia 

I can help you with this! :grinning: A larger change in your surname or initials can be communicated to us in writing, or in the T-Mobile Shop. This requires a copy or scan of your proof of identity, which shows that the requested change is correct. If you changing your surname after a marriage, a copy of the marriage certificate is required. After a divorce, a copy of your proof of identity is sufficient.

Do you have any other question? Let me know when you send me all your details! 

Hi i send email with Some documents and question

Reageer