Beantwoord

Adreswijziging van bedrijf dat niet op mijn adres is gevestigd

• 4 juli 2018
  • 1 reactie
  • 1888 Bekeken

Hallo,

Een oud huisgenoot heeft ooit zijn bedrijf op mijn adres gehad, maar heeft zich, en zijn bedrijf, inmiddels al meer als 2 jaar ergens anders gevestigd.

Ik krijg van jullie nog steeds brieven. Ik heb meerdere malen met jullie klantenservice gebeld om dit probleem door te geven, maar steeds maar nul op het rekest. Ik ben er klaar mee. Dit zal de laatste moeite zijn die ik er voor doe. De brieven gingen al een tijdje linea recta naar de prullenmand, maar je wordt er schijtziek van, hoe moeilijk kan het zijn om het te wijzigen en/of even bij de gemeente of kvk te checken en het dan te wijzigen?

Ik kan je vertellen dat dit soort dingen mij echt niet laat zien dat T-mobile fatsoenlijk omgaat met klanten en niet klanten. Het laat meer zien dat de onkunde groot is en ik zal dan ook mijn omgeving niet aanraden om een dienst af te nemen bij jullie, je komt er nooit meer vanaf!!!
icon

Beste antwoord door David 5 juli 2018, 13:57

Hoi Viperia,

Dat is inderdaad erg vervelend, zeker omdat het maar blijft doorgaan en niet wordt opgelost. Sorry voor dit ongemak!

Ik wil dit graag voor je uitzoeken en stopzetten. Zou je mij in een privébericht via mijn profiel de adresgegevens van de geadresseerde kunnen toesturen? Dan ga ik kijken waarom het zo lang duurt voor dit stop wordt gezet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Viperia,

Dat is inderdaad erg vervelend, zeker omdat het maar blijft doorgaan en niet wordt opgelost. Sorry voor dit ongemak!

Ik wil dit graag voor je uitzoeken en stopzetten. Zou je mij in een privébericht via mijn profiel de adresgegevens van de geadresseerde kunnen toesturen? Dan ga ik kijken waarom het zo lang duurt voor dit stop wordt gezet!

Reageer