Beantwoord

Afgesloten

• 20 april 2017
  • 1 reactie
  • 366 Bekeken

Ten onrechte zonder aankondiging afgesloten, dit is niet de eerste maal. Waarbij er vreemde afsluitingen plaatsvinden. De communicatie verloopt stroef en traag. Ik ben al jarenlang vaste klant maar ik merk niets van klantvriendelijkheid en service gerichte medewerking. De laatste maal is enkel en alleen een herinnering gestuurd en vervolgens zonder aankondiging afgesloten. Nu zit ik met mijn werk en prive omstandigheden en heb niet de mogelijkheid om te communiceren online en telefonisch niet mogelijk door afsluiting. Klacht indienen is heel erg lastig en langdurig. Terwijl het enige verzoek is een excuus van uw kant en directe aansluiting van mobiel.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 april 2017, 13:43

Hoi DHiariej.

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde probleem, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Je kunt een reactie verwachten in je eerdere topic. T-Mobile Moderators reageren binnen gemiddeld 24-48 uur op het klantenforum.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi DHiariej.

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde probleem, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Je kunt een reactie verwachten in je eerdere topic. T-Mobile Moderators reageren binnen gemiddeld 24-48 uur op het klantenforum.

Dit topic gaat op slot.