Afhandeling van teruggave geld

Beste,

Ik ben nu al vanaf eind mei begin juni bezig om met tmobile tot een oplossing te komen voor mijn probleem. Er is in de tussentijd met veel pijn en moeite toch voortgang gekomen, alleen deze ligt nu al bijna 3 weken weer stil.
Ik ben gehopen geworden door Dhr. Willems als ik mij niet vergis.

Ik ben namelijk al maanden op mijn geld aan het wachten dat ik voor een toestel heb betaald, wat ik wegens redenen terug heb moeten sturen.
Tot op de dag van vandaag heb ik mijn €136,85 nog altijd niet terug en ik wordt het langzaam spuugzat.

IK wil dat dit probleem nu z.s.m. wordt opgelost voor ik andere instanties moet inschakelen om het op te lossen!!

Het probleem heeft betrekking op het volgende telefoonnummer dat niet meer in gebruik is, en dus is gedeactiveerd:-Telefoonnummer verwijderd. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum - Moderator CindyS

Is er IEMAND die mij verder kan helpen??

Mvg,

L. Kuit

1 reactie

Reputatie 7
@Sharon1990
Ik begrijp dat het vervelend is dat het bedrag nog niet is teruggestort en bied je namens T-Mobile mijn excuses aan voor het ongemak.

Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat mijn collega hier nog mee bezig is. Hij heeft meerdere malen geprobeerd je te bereiken maar helaas was je niet in de gelegenheid om het gesprek aan te nemen. Mijn collega neemt na het weekend contact met je op. Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daar op willen reageren?

Reageer