Beantwoord

Als een achterlijk persoon behandeld in de T-Mobile winkel in Lelystad

• 1 februari 2016
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

Ik ben pas overgestapt naar een smartphone en weet er best veel van maar niet alles.
Nu wist ik niet goed hoe ik mijn contacten van mijn "oude" telefoon over moest zetten naar mijn nieuwe smartphone met T-Mobile abonnement.
Ik kom die winkel binnen en moet ongeveer 20 minuten wachten, wat geen probleem is want er waren twee klanten voor mij.
Ben ik dan aan de beurt, stel ik de verkoper de vraag of hij (T-Mobile) een apparaatje heeft om gegevens over te zetten van de ene telefoon naar de andere.
Begint hij met de vraag waarom ik niet in zijn winkel het abonnement had afgesloten maar op internet.
Ik denk "What the Fuck" ik mag toch zeker zelf weten waar ik mijn spullen aanschaf!
Dus ik geef zichtbaar geërgerd antwoord dat ik dit via studentenmobiel.nl had gedaan omdat die voor mij de beste deal hadden.
Deze verkoper wordt nu nog meer een pedante kwast en vraagt vervolgens waarom? Nu begin ik toch echt boos te worden omdat hij dit doet op een zeer asociale manier doet en alsof hij alle wijsheid in pacht heeft en alsof ik een fout gemaakt had en ik persé bij hem moest zijn.
Nu nog meer geërgerd en zeg (redelijk bozig) dat ik deze smartphone wilde hebben (ik heb heel internet afgezocht voor de deal die het beste bij mij paste) ik laat hem de smartphone zien en vraag hebben jullie deze ook dan? Nee meneer die hebben we niet, waarom wilde u die dan?
Hij merkt dat ik niet mee ga in zijn uberverkooppraat en begint aan mijn "oude" telefoon (nokia).
Na 2 seconden zegt hij, meneer deze werkt niet en geeft hem terug. Ik druk meteen op de juiste knop en geef het werkende toestel terug.
Ik vraag nogmaals hebben jullie dan geen apparaatje of zo waar je ze beide op aansluit en de gegevens overzet.
Nee meneer deze hebben wij niet.
Hij kopieert alle gegevens van de nokia op het het oude simkaartje wat erbij hoorde, zet hem uit en haalt de simkaart er uit.
Dan komt er weer zo'n enorme betweterige vraag uit met een houding alsof ik een complete mongool ben (met alle respect) wat heeft u dan voor dit toestel betaald?
Ik ben nu zichtbaar erg boos en zeer kortaf geworden en zeg, het toestel was gratis en ik kreeg er zelf € 20,00 bij.
Vervolgens wil deze ongelooflijke oetlul mijn huidige smartphone open maken om het oude simkaartje er in te plaatsen zonder hem eerst uit te zetten.
Toen was bij de maat echt vol en zeg, zou je hem niet eerst uit zetten flapdrol. Maar wacht maar geef maar hier ik ga wel ergens anders naar toe.
Hij kijkt nog maar eens nog dommer mij aan en als een complete übermensch vraagt hij "heeft u al een tablet thuis meneer?"
Ik mopelde zoiets van, nee klootzak en ging snel de winkel uit.
Rechtstreeks naar de concurrent die mij zeer klantvriendelijk geholpen heeft.

Dit soort mannetjes werken er dus bij T-Mobile shop Lelystad.
Hun weten het beter, maken bijna je smartphone kapot en blijven stoïcijns in een soort übermensch je maar dingen aansmeren en je voorhouden dat je het fout gedaan hebt.
Dit is volgens mij wel hét toppunt hoe het niet moet, het is gewoon een smerige verkoop mentaliteit
Ben ook helemaal klaar met T-Mobile, lang leven het internet en de concurrent The Phonehouse om de hoek.

Beste klantenservice: zien jullie nog een rede dat ik wel blij moet zijn met T-Mobile en bij jullie zou moeten blijven, want als ik zo geholpen wordt kunnen jullie de pot op!
icon

Beste antwoord door David 3 februari 2016, 15:08

Hey Nelizz,

Van harte welkom op ons Forum, maar wat onwijs naar dat het met deze binnenkomer is!

We streven naar het hoogst haalbare in klantcontact via elk kanaal. Hierin moet het niet verschillen of je naar de winkel gaat, telefonisch contact maakt of een online bericht achterlaat. De manier waarop je te woord bent gestaan past niet in dit straatje en ik bied hier dan ook mijn excuses voor aan!

Ik vind het heel vervelend dat je op deze manier de start bij ons hebt gemaakt en ik ga er vanuit dat we vanaf nu kunnen aantonen dat we jou erg graag als klant hebben. De "service" die jij hebt ontvangen in de winkel is niet de service waar wij voor staan en we zullen keihard werken om aan te tonen dat het een incident was. Ik zal jouw bericht overigens ook naar de T-Mobile Shop sturen, zodat zij hiermee aan de slag kunnen.

Als we je dus ook maar ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nelizz,

Van harte welkom op ons Forum, maar wat onwijs naar dat het met deze binnenkomer is!

We streven naar het hoogst haalbare in klantcontact via elk kanaal. Hierin moet het niet verschillen of je naar de winkel gaat, telefonisch contact maakt of een online bericht achterlaat. De manier waarop je te woord bent gestaan past niet in dit straatje en ik bied hier dan ook mijn excuses voor aan!

Ik vind het heel vervelend dat je op deze manier de start bij ons hebt gemaakt en ik ga er vanuit dat we vanaf nu kunnen aantonen dat we jou erg graag als klant hebben. De "service" die jij hebt ontvangen in de winkel is niet de service waar wij voor staan en we zullen keihard werken om aan te tonen dat het een incident was. Ik zal jouw bericht overigens ook naar de T-Mobile Shop sturen, zodat zij hiermee aan de slag kunnen.

Als we je dus ook maar ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer