Beantwoord

Als niet-klant forum blijven gebruiken met het wel-klant account?

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik actief op dit forum om mensen zo goed mogelijk te helpen met hun vragen 🙂 Echter ben ik ondanks tevreden klant te zijn toch aan het overwegen om over te stappen naar een andere provider. (Dit weet ik echter nog niet zeker, ik ga nog bellen met de verkoopafdeling wanneer ik mijn contract mag verlengen).

Ik weet dat het mogelijk is om gebruik te maken van dit forum met een account dat niet gekoppeld is aan een telefoonnummer en dus alleen voor het forum is. Mijn vraag is of ik mijn huidge ranking, reacties en dergelijke van dit account kan blijven gebruiken, mocht ik besluiten mijn contract met T-Mobile te beïndigen, of dat ik een nieuw account moet aanmaken met een schone lei? Ik vind het namelijk veel te leuk om mensen te blijven helpen hier, en zou het toch wel jammer vinden mijn scores te verliezen 😛 :)

Groet,

Gilbert
icon

Beste antwoord door Serviceweb 19 april 2017, 11:27

Hi Gilbert,

Geweldig, je bent van plan om over te stappen naar een andere provider, maar je wil nog wel hier actief blijven en mensen helpen. Best grappig eigenlijk, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand die ergens weg wil die wil niet meer blijven posten op een forum.

Het siert je dan wel om gewoon klant te blijven T-Mobile 🙂 En gewoon mensen hier te blijven helpen. Of ga je als spion hier rond hangen en kijken wat ze allemaal zeggen? 😛 🆒

Nee, geintje natuurlijk! Het is hier altijd erg leuk en ik denk dat als je je abonnement stopt, dat je dan ook stopt met je inlog op de forum. Zoals je zegt, deze is gekoppeld met je nummer, en dat bestaat dan niet meer bij T-Mobile. Als jij een andere manier hebt gevonden om toch online te kunnen, dan is denk ik dat de beste manier. Wel jammer dat je gaat hoor... Kunnen ze je bij T-Mobile niet nog overhalen om toch klant te blijven?

Al met al, succes met "waarschijnlijk" je nieuwe provider en nog een hele fijne woensdag! 🙂 T-Mobile medewerker zal het je vraag haar fijn gaan uitleggen, die kan er dieper op in gaan.
Bekijk origineel

4 reacties

Hi Gilbert,

Geweldig, je bent van plan om over te stappen naar een andere provider, maar je wil nog wel hier actief blijven en mensen helpen. Best grappig eigenlijk, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand die ergens weg wil die wil niet meer blijven posten op een forum.

Het siert je dan wel om gewoon klant te blijven T-Mobile 🙂 En gewoon mensen hier te blijven helpen. Of ga je als spion hier rond hangen en kijken wat ze allemaal zeggen? 😛 🆒

Nee, geintje natuurlijk! Het is hier altijd erg leuk en ik denk dat als je je abonnement stopt, dat je dan ook stopt met je inlog op de forum. Zoals je zegt, deze is gekoppeld met je nummer, en dat bestaat dan niet meer bij T-Mobile. Als jij een andere manier hebt gevonden om toch online te kunnen, dan is denk ik dat de beste manier. Wel jammer dat je gaat hoor... Kunnen ze je bij T-Mobile niet nog overhalen om toch klant te blijven?

Al met al, succes met "waarschijnlijk" je nieuwe provider en nog een hele fijne woensdag! 🙂 T-Mobile medewerker zal het je vraag haar fijn gaan uitleggen, die kan er dieper op in gaan.
Reputatie 4
Hi Gilbert,

Haha je scoort hier bonuspunten: een soortgelijke vraag ben ik nog nooit tegengekomen! Stel dat je over zou gaan op een account zonder bijbehorend telefoonnummer, dan kunnen we de 41 reacties niet overzetten. We kunnen jou natuurlijk wel precies dezelfde gebruikersnaam geven én bijbehorende 'custom title' (zoals dat zo mooi heet) gewoon overzetten. Jouw titel van King Poster zal je dus never nooit gaan verliezen - dat beloof ik!

Maaaaaar: laat één ding duidelijk zijn, wij willen je helemaal niet kwijt als klant! Helemaal niet gezien het feit dat je jezelf inzet en van grote waarde bent voor onze Community! Zijn er bepaalde redenen waarvoor je een overstap overweegt? Laat het mij dan vooral weten, zodat ik je hier eventueel mee kan helpen. Ik wil er namelijk alles aan doen om jou als magenta strijder te behouden én ik heb er stiekem ook alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen! 😉
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Willem,

Ik ben nog niet weg 😉 Ik ben me nog alles aan het uitzoeken hoe en wat precies en gisteren heb ik iets gevonden waardoor de kleur toch weer op magenta staat haha.

Wel nog een bijkomend puntje. Ik kreeg net een SMS dat jij een reactie had geplaatst op dit topic, alleen klopt volgens mij de tekst in dat bericht niet helemaal. De sluitgroet is netjes ondertekend als Willem, maar de openingsgroet is ook Willem. Zover ik weet heet ik toch echt Gilbert 😛 Ik zal er een screenshot van hierbij plaatsen.
Reputatie 4
Hi Gilbert,

Tof - dat is goed nieuws. En ook een bijzonder verstandige keuze, al zeg ik het zelf! :P

Haha, ik moet je eerlijk gezegd bekennen dat ik vandaag mijn rentree op het Forum heb gemaakt. Ik ben er circa anderhalf jaar niet meer op actief geweest en dat heb ook jij gemerkt! 😉 De fout in het sms'je wat je hebt ontvangen kwam dus van mij - als het goed is ontvang je zo wél de goede variant. Sorry!

Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan vooral weten!

Reageer