altijd storing excuus

  • 5 november 2019
  • 0 reacties
  • 870 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Altijd als ik klantenservice bel is er een storing word slecht geholpen/behandeld ben nu ook overgestapt naar kpn vanwege slecht beeld op 1 van mijn tv boxen waar ik 4 maanden mee bezig ben geweest er werd zelfs gezegd dat ik toch 1 tv had die het goed deed met andere woorde...…

Nu weer gebeld vanwege het niet terug storten van een terugbetaling van 48.19 euro en wat denk je storing ze kunnen weer niet zeggen hoe lang het duurt en ik word zo snel mogelijk terug gebeld 

Moet ik zelf eens proberen te laat te betalen ja storing sorry u krijgt het geld wanneer de storing voorbij is hopelijk niet weer 4 maanden zonder resultaat ik ben zo blij dat ik overgestapt ben nu 2x sneller internet programma's een week terug kijken en natuurlijk een heleboel kortingen 

Wat een soepzooitje daar hoor ook alleen maar slechte verhalen willen meer dan ze aankunnen als bedrijf dus bij deze mensen doe het niet want met de aangekondigde veranderingen verwacht ik dat het gat dat ze graven alleen maar dieper word


0 reacties

Geen reactie

Reageer