Beantwoord

Apps

• 11 september 2020
  • 11 reacties
  • 529 Bekeken

Hallo ik heb een vraag,

Ik heb via t-mobile factuur  een abonnement voor de calm app met een 7 daagse free trial.

ik heb de alleen al de abonnement opgezegd binnen de 7 daagse free trial via google play maar op mijn factuur staat nog steeds dat ik het moet betalen. Hoe komt dit?

icon

Beste antwoord door Evy 22 september 2020, 12:10

Hi @Fresroqir 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken, er zijn inderdaad kosten in rekening gebracht voor derde partijen. Wij kunnen niet onderzoeken of deze kosten terecht zijn of niet.  Heb je vragen of klachten over een app die je hebt gekocht? Neem dan contact op met de aanbieder van de betreffende app. Als je de app gekocht hebt in de Google Play Store, kun je ook contact opnemen met Google Play Wanneer je dit via de App store hebt gedaan kun je het contact opnemen met Appe Contact Support. Laat je weten of het is gelukt? :smiley:

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Fresroqir 

Geen paniek, een moderator kan dit hopelijk voor je rechtzetten :)

Wacht even totdat ze reageren.

Normaal blijven de kosten wel bij overige kosten staan maar verdwijnen wanneer je de factuur ontvangt. Dit was bij mij het geval.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Fresroqir 

Kan me voorstellen dat dit wat vragen opwekt! Voor nu raad ik je aan om de factuur af te wachten of de kosten daadwerkelijk in rekening worden gebracht. Mocht dit nou wel het geval zijn, stuur je mij dan een privébericht met je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? :smile:  Ik kijk dan uiteraard met je mee. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Hi @Evy ,

Ik had je vorige week een privébericht gestuurd.

Met vriendelijke groet, 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Fresroqir 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken, er zijn inderdaad kosten in rekening gebracht voor derde partijen. Wij kunnen niet onderzoeken of deze kosten terecht zijn of niet.  Heb je vragen of klachten over een app die je hebt gekocht? Neem dan contact op met de aanbieder van de betreffende app. Als je de app gekocht hebt in de Google Play Store, kun je ook contact opnemen met Google Play Wanneer je dit via de App store hebt gedaan kun je het contact opnemen met Appe Contact Support. Laat je weten of het is gelukt? :smiley:

Hallo,

De app ontwikkelaar en google play zeggen allebei dat het aan mijn prpvider ligt. Ik ben bereid om het te betalen maar kan ik een betaalregeling treffen?.

Met vrienden groet,

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Fresroqir 

Je kunt via jouw My T-Mobile zelf een betalingsregeling aanvragen. Let ook even goed op de voorwaarden van een betalingsregeling, zodat je weet hoe alles in z'n werk gaat en waar je rekening mee moet houden. 

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten, Ik ben er om je verder te helpen!

Hallo,

Ik zie dit op de t-mobile app wat betekent dit?.

Met vriendelijke groeten, 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Fresroqir 

Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend.

Het bedrag van de App die jij hebt gekocht wordt dus weer verrekend op jouw komende factuur! :smile:

Ik heb de app Wordfeud gekocht .

Hoe kom ik daar van af.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RiannedeKok 

Ik zie de kosten voor de Wordfeud app niet terug bij je factuur of verbruiksstatus dus waarschijnlijk is die niet afgeschreven. In dit topic zie je hoe je blokkades kan instellen voor aankopen via app en je kan meer informatie vinden over het afmelden..

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reputatie 7
Badge +18

Ik heb de app Wordfeud gekocht .

Hoe kom ik daar van af.

Het voordeel is dat Wordfeud een relatief goedkope app is en het is een eenmalige betaling, je zit nergens aan vast.

Reageer