Beantwoord

Belachelijk antwoord van de klantenservice op RedLightVideo oplichting

• 14 september 2018
  • 1 reactie
  • 1928 Bekeken

Goede middag,

Samen met vele anderen tmobile klanten (even googlen geeft genoeg voorbeelden in ieder geval) ben ik vorige maand opgelicht door RedLightVideos. Ik heb nooit eerder van deze firma gehoord en nooit iets bezocht/geklikt/ontvangen wat ook maar enige vermoedelijke link met deze dienst zou kunnen hebben, en toch ontving ik uit het niets een sms met de mededeling dat ik een abonnement van 4,50 per week had afgesloten. En dit blijkt dus veel vaker te gebeuren bij andere toevallig allemaal tmobile klanten (toeval bestaat niet), er is wordt dus duidelijk door oplichters gewerkt met verkregen tmobile data.

Tot dusver geen verwijt aan tmobile, dat soort dingen kunnen gebeuren helaas. Maar dan tot mijn grote verbazing en ergernis doet Tmobile hier na vele vergelijkbare meldingen nog steeds niets structureels mee maar moeten de vele klanten allemaal een onderzoek formulier invullen en 6 weken!! moeten afwachten, lekker klantvriendelijke manier om zo'n vervelende situatie waar de klant ook niets aan kan doen op te lossen...

Maar goed invullen dan maar en 6 weken wachten. Vorige week was het dan zover de uitslag van het onderzoek (kenmerk 2009/1.15172362), goed ik krijg mijn geld terug (had niet anders verwacht) maar een tevreden gevoel geeft het alle behalve. Woedend kan ik worden van de toon waarmee jullie haarfijn gaan uitleggen dat ik hier fout zit en beter moet opletten wat ik afsluit of aan wie ik mijn telefoon uitleen, wat een onzin! en wel erg toevallig dat al die andere klanten ook net zo slordig zijn en perrongeluk deze dienst van 4,50 per week afsluiten... Dat geloven jullie toch zelf niet?? Dan lees ik dat ik mijn geld terug krijg maar helaas niet omdat tmobile het vervelend vind voor mij maar uit pure goedheid van tmobile en absoluut eenmalig, wederom wat een onzin. Ik heb de betaaldiensten onmiddellijk uitgeschakeld uiteraard, maar ik mag hopen dat als ik toch nog eens opgelicht wordt, en zeker als de oplichting duidelijk gebeurd aan de hand van een illegaal verkregen lijst met tmobile nummers, dat ik dan opnieuw geholpen wordt! Verder hoop ik dat tmobile eens gaat beseffen dat dit alles niets, maar dan ook niets, te maken heeft met niet opletten of niet weten hoe betaaldiensten werken!

Groeten,
Marc van der Leeuw
icon

Beste antwoord door Hajar 17 september 2018, 10:07

Hi Marc,

Allereerst fijn om te horen dat je je geld terug hebt gekregen. Wij proberen dat ook altijd te doen bij zulke situaties. Het aanmelden kan op verschillende manieren gebeuren soms bewust soms onbewust en daarom zijn wij ook coulant in zulke situatiies. Het is mij ook een keer onbewust overkomen. Als je dit in de toekomst wilt voorkomen dan kun je een blokkade actieveren voor betaalde diensten. Zo weet je zeker dat je geen extra kosten kan maken.

Als ik iers anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marc,

Allereerst fijn om te horen dat je je geld terug hebt gekregen. Wij proberen dat ook altijd te doen bij zulke situaties. Het aanmelden kan op verschillende manieren gebeuren soms bewust soms onbewust en daarom zijn wij ook coulant in zulke situatiies. Het is mij ook een keer onbewust overkomen. Als je dit in de toekomst wilt voorkomen dan kun je een blokkade actieveren voor betaalde diensten. Zo weet je zeker dat je geen extra kosten kan maken.

Als ik iers anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag.

Reageer