Beantwoord

Bellen naar de klantenservice

• 1 november 2016
  • 7 reacties
  • 757 Bekeken

Hoe krijg je persoonlijk mondeling contact met jullie? En dan niet het telefoonnummer want die heb ik al maar welke knop zorgt ervoor dat ik bij een medewerker kom. Ipv een bandje dat geen antwoord geeft op de vraag. En je eruit gegooid wordt. Als je geen toets knop hoort die bij je past.
icon

Beste antwoord door Amy 2 november 2016, 09:39

Hey goedemorgen Adcd,

Wanneer je niet gemakkelijk door het belmenu komt, of je komt niet op de juiste plek in het belmenu terecht dan kun het beste zo algemeen mogelijk blijven of voor 'overig' kiezen. In de meeste gevallen krijg je dan direct iemand aan de lijn.

Zo te zien is het gisteren nog wel gelukt om iemand aan de lijn te krijgen. Heeft mijn collega al je vragen beantwoord? Als we je nog ergens mee kunnen helpen dan kun je natuurlijk ook altijd hier op het forum terecht. We helpen je hier natuurlijk ook graag verder! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Adcd,

Wanneer je niet gemakkelijk door het belmenu komt, of je komt niet op de juiste plek in het belmenu terecht dan kun het beste zo algemeen mogelijk blijven of voor 'overig' kiezen. In de meeste gevallen krijg je dan direct iemand aan de lijn.

Zo te zien is het gisteren nog wel gelukt om iemand aan de lijn te krijgen. Heeft mijn collega al je vragen beantwoord? Als we je nog ergens mee kunnen helpen dan kun je natuurlijk ook altijd hier op het forum terecht. We helpen je hier natuurlijk ook graag verder! 🙂
Beste T mobile medewerkers , ik heb zelf superslechte ervaring met keuze menu. Ik bel om specifieke vraag te stellen dat niet op website te lezen is en keuzemenu herhaalt alles wat er online staat maar biedt geen optie iemand te spreken, heel vervelend en klantonvriendelijk. Snap dat t mobile lange wachttijd heeft maar dit kan echt niet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Renske,

Wat jammer om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt met het keuze menu! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Allereerst mijn excuses daarvoor. Ik zie dat het uiteindelijk toch is gelukt om iemand aan de lijn te krijgen. Heeft mijn collega je vraag kunnen beantwoorden? Als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
ja dat is uiteindelijk via heel veel omwegen (ander nummer van een winkel en bij toeval door op de keuze " facturen" dan in te toetsen, veeel trial en error) gelukt in mijn geval, fijn dat je dat nagaat en dan nog een keer vraagt naar of dat naar wens is gegaan. Daar gaat het me eigenlijk helemaal niet om want medewerkers zelf doen hun werk meestal wel heel goed. Veel liever wil ik van julllie horen wat jullie doen om mijn klacht op te lossen dat jullie een super slecht toegankelijke telefonisch contact optie hebben. Lijkt me toch dat in elke optie een nummer 5 optie moet zitten met " overig, u wordt doorverbonden met een medewerker", immers je belt echt alleen als er online geen antwoord op de vraag te vinden is en echt even contact nodig is. Is al vervelend dat je eerst de 4 andere opties moet aanhoren maar als er dan geen 5 knop is en verbinding dan weer wordt verbroken maakt echt heel boos. Ik ben echt niet de enige. Mijn advies: meldt allleen een telefoonnummer als er ook een wederkerig telefonisch contact mogelijk en scheep mensen niet af met een bandje met info die ook online te lezen is. Heel ergelijk
Reputatie 7
Badge +20
Hey Renske,

Je feedback nemen we ook zeker mee, want we kijken natuurlijk altijd hoe het beter en simpeler kan. Het keuzemenu van de telefonische klantenservice is zo ingericht dat je uiteindelijk bij het onderwerp terechtkomt waar jouw vraag over gaat. Dit gaat helaas niet altijd goed, dan kan het inderdaad lastig zijn om het juiste keuzepad te kiezen. Naast de informatie op de website bieden we nog meer manieren waarop je met ons in contact kunt komen, naast de telefonische klantenservice. Zo heb je het forum, maar bijvoorbeeld ook Facebook of e-mail. Op die manier proberen we zoveel mogelijk manieren te geven om jouw vraag bij ons neer te leggen.

Mocht je op het moment nog vragen voor ons hebben, dan kun je die natuurlijk aan ons stellen, we helpen je hier graag bij verder!
ja hoor jullie contactmogelijkheden zijn bekend. Mensen kiezen echter veelal bewust telefonisch contact omdat dit naast chat de enige optie is om in contact een niet standaar probleem te verduidelijken en te zoeken naar passende oplossing, ik vind dat essentieel voor een klantenservice dat daar een goed toegankelijke optie voor is. Ik hoop echt dat daar wat aan gedaan wordt en niet bezuinigd wordt op mankracht om zo'n lijn te bemannen of bevrouwen. Is voor mij een onderdeel om voor een provider te kiezen. De standaard informatie en standaard vragen zijn vaak niet toereikend en dan pas bellen mensen. Enfin, mijn advies doe er wat aan. Ik heb er al eens eerder een klacht per mail over ingediend...en nooit antwoord gehad, dus tja ....zo goed werkt mail dus blijkbaar niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Renske,

Dankjewel voor je feedback. Wij zullen dit zeker doorzetten en kijken hoe wij dit makkelijker kunnen maken voor de klant. Op het forum kunnen wij je ook helpen met iedere vraag hoe ingewikkeld je probleem ook is. Wij doen dan ook altijd ons best om een passende oplossing te vinden voor de klant. Dus mocht je in de toekomst vragen aan ons hebben dan helpen wij je graag verder.

Reageer