Bellen naar klantenservice van bundel na klacht

  • 1 september 2014
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Heel vreemd me vrouw belt 1200 nr omdat met nieuwe contract verlening in eens kosten in rekening worden gebracht. terwijl het van haar bundel af moet waren gewone bel nr.
vervolgens 20min aan de lijn..en dan even nog een keer 20min van je bundel af.
Afijn kosten worden terug gedraaid van het bellen van extra kosten maar door nu te bellen ivm klacht dus weer kosten 20min van je bundel af.
kan dit even recht gezet worden. zelf wil ik ook tct naar tmobile maar als dat zo gaat..dan niet.

Is hier een Moderator die dat kan regelen..we gaan niet weer 20 min aan de lijn hangen en weer 20 min van je bundel af.
Mvg Raymond namens Nicole

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Raymond, Nicole,

ik kan me voorstellen dat dit vervelend is! Rond het tijdstip dat je hebt gebeld naar de klantenservice was het erg druk. Om deze reden + de reden van je telefoontje naar de klantenservice heb ik de minuten gecompenseerd.
Kijk gelukkig nog eens klasse zal ze blij mee zijn..geeft een goed gevoel.:) opgelost.
Mvg Raymond Namens Nicole.

Reageer